Kabler søker anlegg - for duell

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.536
Antall liker
3.079
Torget vurderinger
0
Hei. Jeg søker å finne ut hvor bra de kablene jeg allerede bruker analogt mellom CD-spiller og forsterker egentlig er. Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som kan ta i mot besøk av meg og mine kabler, slik at kablene mine kan få litt "match-trening" mot mer påkostede versjoner.

De må gjerne være rangert som 10k eller 15k i pris pr. meter.

Helst på strekningen Kristiansand - Oslo, men også Kristiansand - Stavanger er interessant.

NB!"Trener til Gull-øret"
 

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Innlegg
3.202
Antall liker
340
Hei. Jeg søker å finne ut hvor bra de kablene jeg allerede bruker analogt mellom CD-spiller og forsterker egentlig er. Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som kan ta i mot besøk av meg og mine kabler, slik at kablene mine kan få litt "match-trening" mot mer påkostede versjoner.

De må gjerne være rangert som 10k eller 15k i pris pr. meter.

Helst på strekningen Kristiansand - Oslo, men også Kristiansand - Stavanger er interessant.

NB!"Trener til Gull-øret"
15k for meteren og med avstand fra Kr.sand til Oslo - blir en dyr signalkabel :)

Hva slags kabler har du nå forresten?

Mvh.

Vidar
 
O

om.s

Gjest
DFDS har direkte rute til Gøteborg, så du er velkommen ;D ....

mvh
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.536
Antall liker
3.079
Torget vurderinger
0
Low-Q: Akkurat nå så trener jeg på kabler fra DIY low, no cost, 1k og 5k .

om.s: Regner med at jeg må reservere tidspunkt for dette, så hvis jeg kan få en nærmere adresse på email til post@flageborg.no ville det vært fint. Har hørt om en butikk i Gøteborg som heter noe sånn som HiFi-stället? som skal være verdt et besøk? Må prøve å tilrettelegge en helg med flere events.

Som tidligere nevnt er jeg ganske fersk i "kabel-lytting", men temaet kabler avstedkommer så heftige diskusjoner i begge retninger at det må være interessant å utforske mulighetene med lytting til referanse-punkter.
 
O

om.s

Gjest
.

om.s: Regner med at jeg må reservere tidspunkt for dette, så hvis jeg kan få en nærmere adresse på email til post@flageborg.no ville det vært fint. Har hørt om en butikk i Gøteborg som heter noe sånn som HiFi-stället? som skal være verdt et besøk? Må prøve å tilrettelegge en helg med flere events.
HiFi Stallet er verdt ett besøk, ikke minst pga hans sortiment i butikken, vil også sterkt anbefale HiFi Consult ett besøk, disse ligger ca 4 mil øst om Gøteborg, om vi snakker vi service er det vel verdt turen innom....
Har notert mail adr din  :)

mvh
 

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Innlegg
3.202
Antall liker
340
Som tidligere nevnt er jeg ganske fersk i "kabel-lytting", men temaet kabler avstedkommer så heftige diskusjoner i begge retninger at det må være interessant å utforske mulighetene med lytting til referanse-punkter.
Dette er jo forsåvidt et godt poeng. Litt interessant å få høre hva du kommer opp med til slutt etter å ha blitt påvirket i begge retninger her på sentralen - og sikkert andre steder også.

Mvh.

Vidar
 
Topp Bunn