Dette er i grenselandet mellom vinyl og kabelhjørnet - men jeg har fiklet litt med kabler i det nye vinyloppsettet. Har testet mine egne Crystal Cable, samt noe gammelt udugelig tullball(Taralabs) - og nå sist Kimber Hero og MIT AVT1.
Sistnevnte brummet som pokker når jeg hadde "klossene" nær riaa - men ble tyst (ere)når jeg hadde klossene nærmest VPIen...så her må det jo handle om skjerming.
Er det noen gull-tips for signalkabler som er ekstremt godt skjermet? Virker som Crystal er det merkelig nok, men enda bedre MIT AVT1(satt rett vei
EDIT: som egentlig er gal vei) - finnes det andre gode alternativer? Jeg snakker altså ikke om "lydkvaliteter" på kabel, men kvalitetskabler med god skjerming...anyone?
O.
Sistnevnte brummet som pokker når jeg hadde "klossene" nær riaa - men ble tyst (ere)når jeg hadde klossene nærmest VPIen...så her må det jo handle om skjerming.
Er det noen gull-tips for signalkabler som er ekstremt godt skjermet? Virker som Crystal er det merkelig nok, men enda bedre MIT AVT1(satt rett vei
O.