JWK Audio i samarbeid med Musical Innovation

JWK Audio kommer til å bruke elektronikk fra Musical Innovation. Den nye forforsterkeren MI 16 og slutttrinnet MI 17 vil bli spilt på Coin Audio, Rosso Fiorentino, CAV Audio høyttalere og Telos Audio Design kabler.

Velkommen til rom 203

Hilsen
JWK Audio

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Antall liker
882
Torget vurderinger
5
Jeg har selv den "gammeldagse" versjonen av MI16, uten digital kontroller, og vet at dette er en meget, meget bra forforsterker.

De praktiske fordelene med de digitale styremulighetene er åpenbart. Jeg er imidlertid spent på å høre hvor stor den lydmessige fordelen er.

Som vanlig har RM bygget oppgraderingen slik at min eksisterende MI16 kan oppgraderes.

Var noen i Horten og hørte denne kombien?

N

Næss

Gjest
Jeg har selv den "gammeldagse" versjonen av MI16, uten digital kontroller, og vet at dette er en meget, meget bra forforsterker.

De praktiske fordelene med de digitale styremulighetene er åpenbart. Jeg er imidlertid spent på å høre hvor stor den lydmessige fordelen er.

Som vanlig har RM bygget oppgraderingen slik at min eksisterende MI16 kan oppgraderes.

Var noen i Horten og hørte denne kombien?
Det er skrevet litt om det i MI tråden tidligere i dag, ser ut som det var litt blandede følelser.

Selv syntes jeg det låt bra på de få låtene jeg hørte på, når man tar hensyn til at rommet kanske var litt vanskelig? (men det siste er jo en utfordring for alle)

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Antall liker
1.973
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Jeg var der på lørdag. Men rommets beskaffenhet (og muligens valg av kilde) gjorde at MI-komboen ikke kom helt til sin rett, imo.
Du kan lese om min og andres opplevelser på Hortenmessa i MI-tråden.

Mvh Salty

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
786
Link til alle artikler
133
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Innspurt på pakke tilbud, Unison Research / Opera

Innspurt på pakke tilbud, Unison Research / Opera

• 1
Vi kjører nå et unikt pakke tilbud på Unison Research forsterker og Opera høyttalere. Tilbudet består av den nye Unison Research S6 Black Edition rør forsterker og de like nye høyttalerne fra...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin helg 13 - 14 juni

• 2
Sound of Heaven ønsker alle hi-fi entusiaster og musikk elskere til Franco Serblin helg 13 - 14 juni i våres nye lokaler i Drammen. Vi kommer da til å ha fokus på modellene Accordo Goldberg og...
Fortsett
Bransjenyheter
Pakke tilbud, Unison Research / Opera

Pakke tilbud, Unison Research / Opera

• 1
Vi kjører nå et unikt pakke tilbud på Unison Research forsterker og Opera høyttalere. Tilbudet består av den nye Unison Research S6 Black Edition rør forsterker og de like nye høyttalerne fra...
Fortsett
Bransjenyheter

• 4
Sound of Heaven ønsker alle hi-fi entusiaster og musikk elskere til Franco Serblin helg 13 - 14 juni i våres nye lokaler i Drammen. Vi kommer da til å ha fokus på modellene Accordo Goldberg og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sneakpeek - Introducing New YBA Design Series

Sneakpeek - Introducing New YBA Design Series

• 8
YBA sin nye Design Series er snart klar for markedet :) Serien består av følgende modeller: YT 302 - SACD Transport YD 302 - Streamer DAC YP 302 - Headphone & Pre Amplifier YA 302 - Power...
Fortsett
Bransjenyheter
Opera - priser på produkter

Opera - priser på produkter

• 3
Da er prisene klare på Opera sin nye Linea Classica serie (y) Sound of Heaven Tlf:+47 464 29 861 E-mail: kontakt@soundofheaven.as Hjemmeside: www.soundofheaven.as Opera Prima V2 29.500.-...
Fortsett
Topp Bunn