Just saw The Baseballs at Skavlan-tv

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Innlegg
4.146
Antall liker
777
Sted
Oslo
Torget vurderinger
123
det kalles HYPE. Ikke no mer...neste blir country versjoner av hip hop/rap klassiker "straight out of Kansas/crazy mothefucker named Peckerwood/With a gang called Honkeys with attitude"



ooops jeg hadde rett
 

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
246
Antall liker
2
Joar skrev:
Poolish skrev:
Jeg syns Baseballs var ganske pinlige greier. Har hørt gjennom ganske mange sanger av dem nå.

Den musikken dem spiller, har lite med rockabilly å gjøre. Det er glatte boyband sanger.

Gi meg heller noe god gammel ekte Rockabilly!! Så et rockabilly band fra østlandsområde, for et års tid siden. Dem trøkka på så veggene nesten kolapsa. Vokalisten styrta ned på Jack Daniels å tok helt av. Har sjeldent sett et band med så mye spilleglede.
Var det Lucky Bullets ? De har et fantastisk show!

Det var dem ja. Hadde med seg en engelsk gjeste gitarist, som kom bort bare for denne konserten.

Han var hard på flaska han vokalisten i bandet haha.
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
baluba skrev:
Townes skrev:
Er jo komplett umulig både å glemme og fortrenge dette spetakkelet all den tid man sitter på en gratisversjon av Spotify. Herregud for en overeksponering:

"The baseballs..bladi bladi bladi...". Og nå nytter det jo heller ikke å skru skikkelig ned i reklamepausene på Spotify, då pauses reklamen. Skulle tro de ville ha folk til å skifte til betalingsversjonen.
Selvfølgelig vil de det, for de må jo overleve på en eller annen måte. Og det vil jeg også. Få fingeren ut av analen og stikk en tur på Narvesen, eller finn frem Visa. Jo flere jo bedre, slik at vi kan sikre Spotifys eksistens også i fremtiden.

Betal da, for pokker. Har du forsøkt å høre klassiske verk med gratisversjonen? ::)

La oss la de som liker The Beisbåls få ha musikken sin i fred. Jeg har ikke hørt bandet siden jeg sjekket dem på Spotify da tråden var ny, og deres eksistens plager ikke meg. Men så hører da jeg også på radiostasjoner som er beregnet på oppegående, voksne mennesker. ;D
Selvfølgelig vil de at vi skal betale, det var en joke...

Uansett, så lenge de har en gratisversjon bør jo man jo stå helt fritt til å velge denne. Dersom det blir snakk om kroken på døren for Spotify vil jeg nok vurdere å betale.
Problemet er at jeg bruker Spotify nokså sjeldent, egentlig kun på jobb, og nokså sporadisk der også.

Men klassiske verk har eg ikkje hørt på Spotify nei, egentlig ikkje noen andre steder heller strengt tatt...
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Townes skrev:
baluba skrev:
Townes skrev:
Er jo komplett umulig både å glemme og fortrenge dette spetakkelet all den tid man sitter på en gratisversjon av Spotify. Herregud for en overeksponering:

"The baseballs..bladi bladi bladi...". Og nå nytter det jo heller ikke å skru skikkelig ned i reklamepausene på Spotify, då pauses reklamen. Skulle tro de ville ha folk til å skifte til betalingsversjonen.
Selvfølgelig vil de det, for de må jo overleve på en eller annen måte. Og det vil jeg også. Få fingeren ut av analen og stikk en tur på Narvesen, eller finn frem Visa. Jo flere jo bedre, slik at vi kan sikre Spotifys eksistens også i fremtiden.

Betal da, for pokker. Har du forsøkt å høre klassiske verk med gratisversjonen? ::)

La oss la de som liker The Beisbåls få ha musikken sin i fred. Jeg har ikke hørt bandet siden jeg sjekket dem på Spotify da tråden var ny, og deres eksistens plager ikke meg. Men så hører da jeg også på radiostasjoner som er beregnet på oppegående, voksne mennesker. ;D
Selvfølgelig vil de at vi skal betale, det var en joke...

Uansett, så lenge de har en gratisversjon bør jo man jo stå helt fritt til å velge denne. Dersom det blir snakk om kroken på døren for Spotify vil jeg nok vurdere å betale.
Problemet er at jeg bruker Spotify nokså sjeldent, egentlig kun på jobb, og nokså sporadisk der også.

Men klassiske verk har eg ikkje hørt på Spotify nei, egentlig ikkje noen andre steder heller strengt tatt...
He he, greit nok det. Men litt ambient kan du vel lytte til? Å høre Brian Enos musikk for flyplasser er vel nesten enda mer plagsomt på Spotify. Du skal se at hvis du kjøper Premium så kommer du til å bruke det mer hjemme også. Det tror i alle fall jeg, for variasjon og musikk man vanligvis ikke kjøper var min motivasjon til å bruke Spotify, men nå er den tjenesten blitt mer brukt enn det jeg trodde.

Men det er klart at det er fritt frem å bruke gratisversjonen. Masochisme er jo ikke regnet som en sykdom lenger.
 
Topp Bunn