Eigentleg ei påminning, kanskje
hmmmmmmThumper skrev:I år så jeg ingen grunn til å drasse en busk inn i huset...
det er pønta helt til påske?Haavard skrev:Har dere pyntet juletreet allerede.
Her i huset skjer det først på lile julaften.
Håvard
Jada... jeg vet at det er et tre...og jada, vet forskjellen på de... Men her i huset kommer det ikke til å være hverken busker eller trær inne i år...ErosLoveking skrev:hmmmmmmThumper skrev:I år så jeg ingen grunn til å drasse en busk inn i huset...
Minner meg litt om 1.gangstjenesten i militæret hvor jeg var utlånt til hjemmevernet.Jøgga skrev:Treet skal være minst 3 meter høyt og symmetrisk,
tenkte på andre "busker" jeg da.....Thumper skrev:Jada... jeg vet at det er et tre...og jada, vet forskjellen på de... Men her i huset kommer det ikke til å være hverken busker eller trær inne i år...ErosLoveking skrev:hmmmmmmThumper skrev:I år så jeg ingen grunn til å drasse en busk inn i huset...
Må nesten hive meg på det alternativet her, for å få opp spenningen i jula.65finger skrev:luske rundt natterstider med øks på juletreslang er noe som tiltaler meg ;D
Aha, det var derfor jeg kunne se så mange stubber etter tuja og solbærbusker i nabolaget rundt stallen.65finger skrev:luske rundt natterstider med øks på juletreslang er noe som tiltaler meg ;D
på vei ut for en kjapp hugging nådonnerwetter skrev:Aha, det var derfor jeg kunne se så mange stubber etter tuja og solbærbusker i nabolaget rundt stallen.65finger skrev:luske rundt natterstider med øks på juletreslang er noe som tiltaler meg ;D
;D ;D
Du bør droppe hodelykta, denne gangen ;D65finger skrev:på vei ut for en kjapp hugging nådonnerwetter skrev:Aha, det var derfor jeg kunne se så mange stubber etter tuja og solbærbusker i nabolaget rundt stallen.65finger skrev:luske rundt natterstider med øks på juletreslang er noe som tiltaler meg ;D
;D ;D
Sa ikke at den er pyntet, men står i foten på sin plass (aklimatisering heter det så flott) ;DHaavard skrev:Har dere pyntet juletreet allerede.
Her i huset skjer det først på lile julaften.
Håvard
Hos meg er det kona som skal ha det største og dyreste, både når det gjelder hifi og juletre.Jøgga skrev:Korleis vert det med juletre i år?
Tja, det er vel med juletre som med hifi:
Det skal være svært,
det skal stå midt på golvet,
det lyser opp stua i mørket,
og kona spør: "måtte du absolutt kjøpe det største og dyreste?"
BT skrev:Hos meg er det kona som skal ha det største og dyreste, både når det gjelder hifi og juletre.Jøgga skrev:Korleis vert det med juletre i år?
Det skal være svært,
Hvis det ikke er kompensasjon da........ :-X :-X :-XSpiralis skrev:BT skrev:Hos meg er det kona som skal ha det største og dyreste, både når det gjelder hifi og juletre.Jøgga skrev:Korleis vert det med juletre i år?
Det skal være svært,
Er det nå vi skal forledes til å tro at din frue har en gjennomgående "uvane" med å forlange den "største" på alle livets områder? ;D ;D ;D ;D
Vi trenger vel ikke noen "varedeklarasjon" her, gjør vi vel?Spiralis skrev:BT skrev:Hos meg er det kona som skal ha det største og dyreste, både når det gjelder hifi og juletre.Jøgga skrev:Korleis vert det med juletre i år?
Det skal være svært,
Er det nå vi skal forledes til å tro at din frue har en gjennomgående "uvane" med å forlange den "største" på alle livets områder? ;D ;D ;D ;D