Julesamling...?

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da har vi bikket såvidt inn i Desember 2017. Og ingen har tatt på seg å holde julebord iår. En tradisjon vi har hatt vert år.

Noen som kan tenke seg å holde årets samling?

Her oppe er det alltid plass, men har svært få muligheter for jul. Mye jobbing og med søndag åpner butikk så detter det automatisk ut en hel del datoer.

Over nyttår bedrer det seg for min del. Samtidig som at jeg bor såpass langt unna resten av gjengen. så kan det nok vere bedre at vi holder det i Skedsmo.
Men holder gjerne en samling her oppe om ingen andre har mulighet.

Hvordan får vi til dette folkens?
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Desember er full hos meg også.
Må i så tilfelle bli på nyåret, men må sjekke opp i kalenderen litt lengre ut i desember.
Alt må på plass ang samlinger med guttungen ang landslag + en fire bent sak som sparker i den ene enden og biter i den andre (hest)
Dette er plikter som må gå først.
Men skal se på det utover i måneden, kan ikke garantere noe som helst. Men ønsker jo att vi skal kunne holde tradisjonen jeg satte igang i live.
2009 var første julebord i mitt gamle hus.
Jeg burde jo egentlig ha det i 2019, 10 års jubileum.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Ikke rare ønske om samling skjønner jeg. Kun Osten som har svart.
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.387
Antall liker
3.568
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Jeg har litt dårlig samvittighet for ikke å ha hatt julebord enda, men jeg ser ikke når det kunne gå i år.
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Jeg kan holde julebord med ost, kjeks, og rødvin, etter at jeg kommer hjem fra syden i midten av januar :)
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.387
Torget vurderinger
13
Har ikke sjans nå før Jul.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Tror vi roer den ned til over nyttår.
Da slipper vi å stresse det noe så ille får jul, er mer en nok å drive med for de fleste tror jeg.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.980
Antall liker
1.218
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Passer perfekt om sclalars, som har helt nytt lytterom vil holde JB.
Eneste ulempen er den tradisjonsrike julematen, men om et par av medlemmene hjelper til (tar med div mat), så kan dette helt klart bli (neste) års høydepunkt.
Var på besøk hos Lars i går, og rommet har blitt både estetisk og akustisk fenemonalt og en opplevelse for oss (normale) nerder.

Jeg skulle i utgangspunktet holdt JB, men huset er fortsatt bare rot, da jeg enda ikke er ferdig med oppussingen. Vidar og jeg får slåss om hvem som holder det til neste år :)

PS: Grandis og fler bør stille denne gangen!!! :)
 
Topp Bunn