Julerengjøring!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Audioaktørenlogo.png

    I alt stresset med julerengjøring, handling, matlaging osv, ikke glem anlegget ditt!
    Stereoen trenger også litt rengjøring for å fungere optimalt, og det har jo vi tatt hensyn til.
    Derfor tilbyr vi nå Flux hifi sonic pick-up nålerenser til kun kr 1 500,-


    sonic3.jpg sonic4.jpg

    sonic.jpg


    Les også de fantastiske rewievene som Primaluna EVO 300 Hybrid, design by Floyd får over hele verden! Etter å ha hatt den inne en stund, og lyttet ganske så inngående, så må vi bare si oss helt enige. En fantastisk forsterker til en meget overkommelig pris!


    "We can be proud that the Dutch can perform this way on the global audio market, and PrimaLuna will undoubtedly continue its success with this Floyd Design EVO 300 Hybrid."

    -- The Technology - René van Es

    Full review...


    "I dare anyone who is currently using a PrimaLuna tube preamp and a solid-state power amplifier from another brand to compare it to this EVO 300 Hybrid and listen with an open mind. And be prepared to spend less money on vacation for the next couple of years!"
    -- The Music - Max Delissen
    Full review...


    "To create such an impeccably integrated unit from the tube input to the transistor output is very difficult. Still, the developers of the EVO 300 Hybrid, in my opinion, have been one hundred per cent successful!"

    -- SALON AV Magazine - Nikolay Efremov

    Full review...



    "PrimaLuna has achieved a fine feat with the EVO 300 Hybrid, conjoining the best aspects of both valve and solid-state into a reasonably affordable amplifier that sounds thoroughly modern, transparent, open and enjoyable. Its general punch and bass heft will suit those with inefficient loudspeakers or large listening rooms, but this amplifier also works wonders with smaller sized loudspeakers – letting them reach their full potential. The pricing of this amplifier is where it should be and is good value compared to separates but without all the fussiness. Do try to audition it – you may just walk out of your local dealer with it under your arm, if you're strong enough!"

    -- StereoNET Magazine - Mark Gusew

    Full review...

    Vi har den inne, både for lytting og mulig hjemlån! Kun kr 80 000,- for denne fantastiske integrerte forsterkeren!

    02_Silver_quarter.png evo300hybrid bak.jpg

    Mange lurer på når KLH model five er tilgjengelig igjen. De er på vei, og vi gir beskjed her på hifisentralen, og på facebooksiden vår når de er inne!
    Og husk at introduksjonstilbudet på Taralabskabler (alle kablene) på 20% gjelder ut året!

    Håper alle får en fortsatt flott adventstid!
    Hilsen Jon og Terje hos:

    Audioaktørenlogo.png

    Tlf: 92063085 90762967
    Mail: jon@audioakt terje@audioakt
    Husk: vi tar innbytte, og har finansiering!
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Kommentarer

    Amou

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2018
    Innlegg
    521
    Antall liker
    996
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    3
    Veldig fornøyd med min Flux hifi sonic.
     

    mvno_subscriber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.03.2020
    Innlegg
    1.119
    Antall liker
    2.023
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Prøvde, men fant ikke frem. Vanligvis ville jeg ikke ha giddet det engang, men det var så spennende at da impulskjøpsnissen døde i meg fortsatte jeg med å Google for å finne hjemmeside (audioakt.net), og prøvde rote meg rundt i menyene.

    Bestilt! 👍
     

    Audio Aktøren

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.05.2002
    Innlegg
    389
    Antall liker
    1.142
    Torget vurderinger
    3
    Prøvde, men fant ikke frem. Vanligvis ville jeg ikke ha giddet det engang, men det var så spennende at da impulskjøpsnissen døde i meg fortsatte jeg med å Google for å finne hjemmeside (audioakt.net), og prøvde rote meg rundt i menyene.

    Bestilt! 👍
    Hva med å sende en Mail til terje@audioakt.no eller ring 90762967🎶🎄🎄
     

    mvno_subscriber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.03.2020
    Innlegg
    1.119
    Antall liker
    2.023
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Hva med å sende en Mail til terje@audioakt.no eller ring 90762967🎶🎄🎄
    Jeg brukte linken til @stingsilda, så da ordnet det seg. Mulig jeg er en minioritet her, men som familiefar klarer jeg kanskje lure til meg fem minutter på dossen hvor jeg drømmer meg bort i hifi-land på mobilen. Hvis jeg da ser noe jeg bare ha, men det ikke er beint frem - ja da rekker jeg det ikke, også koker det bare bort. 😳

    Nå var det jo superlett checkout med Paypal og skriv inn adressen (totalt fravær av tusen fraktalternativer, klarna eller annet tjafs), så vettu hva - det ble en liten juleleke til han far i år! 🙂🙂🙂 gleder meg som en gris
     

    gujo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2014
    Innlegg
    117
    Antall liker
    35
    Kanske lite inaktuellt nu men min erfarenhet
    Lyssnade i butik på bra pick up i bra grammofon, före och efter tvätt
    Så tydlig skillnad att jag köpte
    Hemma i min anläggning tvättar jag ca 1 gång / mån , beror på hur mycket jag spelar
    Erfarenheten är att ljudet blir "renare" (ursäkta) vilket medför att jag regelmässigt spelar ett eller två hack högre på volymkontrollen.
    Placebo ? Kanske men den är ju i så fall åtminstone kvantifierbar
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn