Av alt makkværk som skal slippes til Jul for å tjene en slant - må jeg si at denne plata går igjen hvert år her i heimen og nytes i lange drag Alnæs/Carstensen/Andersen – Julegløggen (2003) | Frode Alnæs
Denne plata av Frode er en aldri så liten vrid på "Sett inn navn" + "Jule sanger" - men i mine øyne akk så mye bedre. Så forresten Statskanalen kringkastet regelrett voldtekt av Juleklassikere - med Rod Stewart
Å hvem handler slikt? Jo det gjør kona
Uansett - anbefales som en Juleplate med ett aldri så lite snev av audiofil feeling for de som vil varme opp gløggen til noe annet enn "Bettans Julefavoritter" eller no annet sjit
Er man i det store "kirke-feeling-kor-musikk-jul" greia har jeg hatt denne siden den kom ut og DER er det lyd til 1000 - hvis man ellers kan lide musikken Rosa Frå Betlehem - Sondre Bratland - Platekompaniet - Musikk
N
Denne plata av Frode er en aldri så liten vrid på "Sett inn navn" + "Jule sanger" - men i mine øyne akk så mye bedre. Så forresten Statskanalen kringkastet regelrett voldtekt av Juleklassikere - med Rod Stewart
Uansett - anbefales som en Juleplate med ett aldri så lite snev av audiofil feeling for de som vil varme opp gløggen til noe annet enn "Bettans Julefavoritter" eller no annet sjit
N