Julegaveidioti - en økonomisk betraktning

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Anonym skrev:
Supertramp skrev:
baluba skrev:
Herregud, mann! Du gjør det jo enda verre for oss, så kan ikke du slutte å resonnere over dette nå? Hvis hun da i juridisk forstand er en prostituert, så gjør jo et oss til horekunder. Og det er straffbart i Norge! ;)
Jeg synes bare det er interessant at kvinner lar seg kjøpe for å slippe til kjæreste/samboer/ektemann mellom bena.....
Det kan også være at noen faktisk er så glad i sin bedre halvdel at de ønsker å gi vedkommende noe fint og julegave er en fin unnskyldning til å kjøpe noe litt ekstravagant.
Det kan nok ligge noe der, men det hørtes litt for kjedelig ut å si det på den måten. 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Supertramp skrev:
ps! jeg skrev verdens nest eldste yrke - ingen som har kommentert det ennå - for hva er egentlig verdens eldste yrke?
Det er elektriker selvsagt !

Da Gud sa: " Bli lys!" var anlegget allerede ferdig ! ;D ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Og når gavene er pakket opp så kan far drikke opp flasken med juleakevitt, for akevitt hører jo julen til.
NEI ! :mad:

Gjør han det blir han full ! :mad: :-[

Fyll hører IKKE julen til ! :eek: :p

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Supertramp skrev:
baluba skrev:
Herregud, mann! Du gjør det jo enda verre for oss, så kan ikke du slutte å resonnere over dette nå? Hvis hun da i juridisk forstand er en prostituert, så gjør jo et oss til horekunder. Og det er straffbart i Norge! ;)
Jeg synes bare det er interessant at kvinner lar seg kjøpe for å slippe til kjæreste/samboer/ektemann mellom bena.....

Verdens nest eldste yrke har fremdeles sin fremtredende plass i samfunnet, skjønner jeg.

edit: ikke ta alt dette så alvorlig, baluba - det er ment som et spark til alle kvinner som selger kroppen sin for en "slikk og ingenting" - haha
Alvorlig er et ord jeg ikke vet hva betyr, tramp. Dessuten burde du vokte deg litt med navnet Super Tramp. The dude is a tramp, he he he hirr hirr hirr hirr hydr hydr hydr...

Topp Bunn