Juledugnad 2006

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
5.171
Torget vurderinger
4
Jeg håper så mange som mulig vil støtte Juledugnaden 2006, selv om det er spill nerder som står bak og ikke hifi nerder :)
Ta en tur innom hjemmesiden deres og les nøye. Dere har sikkert noe å bidra med enten det er en dvdfilm, ett spill som støver ned eller noen kroner til overs. Jeg håper ikke admin stenger denne :)

Juledugnad 2006:
Fordi alle barn har rett til å feire Jul!

Oslo, jula 2005
"De hadde lite å gjøre. De hadde en gammel videospiller, med en slitt kopi av Lokomotivet Tomas. De hadde fått en DVD-spiller over budsjettet, men hadde ikke noen penger til å kjøpe inn film.

Når juledugnaden kom med en eske full av film og en Playstation 2 med et lass spill så jeg barna lyse opp. Da fikk de noe annet å tenke på enn hvorfor de ikke kunne feire jul på samme måte som alle andre barn.

Det var de mest traumatiserte barna, på et akuttbarnehjem i Oslo.

Det var 2 uker igjen til jul, de visste godt at de ikke skulle feire noen jul med familie eller venner. En vond oppvekst hadde satt en stopper for det.

Virkelighetsflukt? Javisst, men er det ikke det spill og underholdning er til for noen ganger?"

- Jostein, juledugnadsarbeider

--------------------------------------------------------------------------------
Har du spill eller film du ikke bruker?
Battlefield.no er et nettsted og et spillsamfunn tuftet på god, gammeldags dugnadsånd. Det er utrolig hva man kan få til på dugnad, og nå arrangerer vi vår juledugnad for andre år på rad.

www.juledugnad.no finner du all informasjon du trenger for å bidra!

Topp Bunn