Julebord

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Hei alle i GLL
Ser frem til Julebord i kveld :)
Blir gøy å treffe gjengen igjen.
Mvh: Espen L
 
8

8x12_TOM

Gjest
Takker for en meget hyggelig kveld med god mat, underholdning og litt skåling

PS. Espen, kan du sende over nummeret til akustikeren du bruker. Hvis han er så god som du påstå har jeg ingen problemer med å bruke noen tusen på litt hjelp med rommet mitt
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Takker for en meget hyggelig kveld med god mat, underholdning og litt skåling

PS. Espen, kan du sende over nummeret til akustikeren du bruker. Hvis han er så god som du påstå har jeg ingen problemer med å bruke noen tusen på litt hjelp med rommet mitt
Hei Tor
Takk for i går
SAL og undertegnede har avtalt at med han at han skal hjem til oss i starten av Januar, kan da sjekke om han kan ta en rask tur innom deg samtidig vis han rekker det på samme dag.
Hadde vært gøy å hørt hva han mente om rommet ditt da du har jobbet mye med dette over lang tid.
Er det for mye dempet eller feks forlite osv... eller er det som du selv sa i går (Med en del promille) helt perfekt og kan ikke bli bedre:)
Han har mastergrad i akustikk og er også hifi interesert så kan jo være han kan komme med noen gode tips.
Gir deg beskjed når det nærmer seg Tor
Mvh: Espen L
 

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Takk for i går gutter. En aldeles fortreffelig aften. :)

Dette ble etter min mening så bra det kunne bli med mange medlemmer, meget god mat, masse drikke og god underholdning. Retter en stor takk til Guru som fikset denne dealen. Dette kunne neppe blitt bedre og det virket som om alle hadde det flott. :)

Skal se hvordan bildene ble når jeg får hentet bilen, er dem bra kan jeg jo legge dem ut. :)

Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle medlemmer en god jul og et riktig godt nyttår. Vi ses på nyåret!


Geir Arne
 

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Ingen som har kommet seg etter gårsdagens brannfakler og kabeldiskusjoner. (?) :)

Jeg har funnet kameraet og det er tatt noen bilder. Gode kan vi neppe kalle dem, men de viser godt den flotte gjengen vi var. :)

0.jpg


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


Jeg tror også guru tok noen bilder. Kanskje han slenger dem ut etterhvert.


Geir Arne
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Dette var gøy ja! Bildene mine ble bare graut, mulig Per Janus fikk tatt non? Artig konsept med syngende kelnere ;-) 2m, siam, stine og jeg gikk en liten tur på Karjolen pub for å styrke promillen ytterligere, gikk jo bra det 2m? (gapskratt)

Til lørdagen er det på'n igjen, Ganilsen , jeg og resten av Hi-fi klubben Porsgrunn skal på Pohlmanns matbar en tur, blir sikkert rolig. Som en av gutta sa; ....en roooolig tequila-aften....
 
Topp Bunn