Julebord!

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Arendal Lydlaug må treffes til årlig julebord! Hva passer best,- fredag 25. november eller 2. desember?
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Fredag 25 kan jeg mest sannsynlig:)
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Heisann..Jeg er litt i tvil om det passer..Jeg reiser kanskje på jobb men får bare se..
Håper jeg får anledning.. :)
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Hei dere!
Jeg synes vi ble litt få denne gangen,- hvordan er stemningen for å kombinere julebord med et Laugtreff i nær fremtid? Jeg snakket litt med Sveinung og forstod det slik at vi kan få til en litt enklere tilstelning der.
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Hei laugvenner. Har snakket med Skippy angående julebord, og som vanlig er det vanskelig å få det til å treffe for noe særlig mange av oss på denne tiden av året. De fleste av oss ser ut til å ha heller full avtalebok.
Formannen lurte på om det ikke kunne være mulig å få til et Laugtreff med litt å knaske på og kansje "litt" å drikke på istedenfor, da meldte jeg straks meg selv og bula mi som frivillig for en slik tilstelning. Jeg blir jo aldri lei av å ha dere på besøk, om dere kansje begynner å bli litt lei så satser jeg bare på at dere er for høflige til å si det ;D
Uansett, siden det ser ut som om det er veldig vanskelig å få til en passe dato, tenkte vi at vi kansje skulle gjøre det som de gjør det i utelivsbransjen, nemlig vente til alle andre julebord og andre forpliktelser er ferdig og ta det i Januar når de flestes avtalebøker har mye bedre plass ?!?
Hva tenkes om et Laugtreff hos meg en gang det passer for mange av oss i Januar?

Da tenker vi ikke på med full middag og slik siden det nok er litt på grensen av mitt kompetanse nivå, men litt å knaske på som vanlig pluss litt vin og kansje noe gløgg og greier siden det er et "juletreff" skal jeg jo klare å få til!

Hva tycks?

Mvh Sveinung

Ps.dersom behovet/ønsket er stort skal jeg klare middag også
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Høres ut som et godt alternativ da det var få som meldte sin interesse ang. førstkommende fredag. Blir det en dato jeg har anlednig i januar stiller jeg gjerne opp i casa svingen. Der er det alltid kjekt å komme og blir jeg lei skal jeg sef ikke si ifra om det ;)
Mvh
Gjert
 

Melges

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.12.2007
Innlegg
148
Antall liker
0
Tycker det e' bra!

Gløgg-party passer hele vinteren ;D
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Jeg slenger ut forslag om fredag 6 januar eller fredag 20 januar, hva passer brødrene best?
Mvh
Sveinung
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Fredag 20 januar ser ut til å passe for meg :)
Mvh
Gjert
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ser ut som ingen andre enn GjEsp har synspunkter på hva som passer best, så da satser vi på fredag 20 januar dersom det ikke er mange det ikke passer for!?!

Gleder meg jeg ;D
Mvh Sveinung
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Vet ikke om det er mange det ikke passer for den 20 januar, men nå viser det seg at i tillegg til Skippy er jeg en av de det ikke passer for.
Så da sier jeg bare: rettelse, ny feil følger ;D

Datoen har nå blitt forandret og er spikret til fredag om en uke, altså den 13 (skummelt). Fra ca kl 19.00 og utover.
Jeg vet at Skippy og GjEsp kommer, er fint med tilbakemelding fra dere andre dersom dere har tenkt å komme.
Regner med at det blir en hyggelig kveld med god musikk, god vin, godt selskap og litt snacks. Kansje blir det de tradisjonelle lyttepølsene også, noe blir det iallefall å knaske på.

Så da er dere alle hjertelig velkommen neste fredag, håper det passer for flere enn Skippy og GjEsp selv om vi nok skal få det hyggelig uansett.
Mvh Sveinung
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Og da er det bare å si: vi gleder oss ;D
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Heisann...Fredag den 13 tror jeg skal passe for meg..Kommer med endelig bekreftelse senere i dag..

Mvh Morten..
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
God kveld karer..Da tar jeg turen i morgen..Spørsmålet blir om jeg får sjåfør,har jo lyst på en tår med pils og vin..
hvis ikke tar jeg bare å kjører selv..Blir hyggelig å se dere igjen..
Mvh Morten( Skaumusa)
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Gi lyd om du får sjåfør Morten, vet nemlig om en pussling ved elvebredden som er støkk med kun Amarone til å vise vei ;)
Gleder meg forøvrig veldig til en kveld med lauget ;D
Mvh
Gjert
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Skal gi beskjed så fort jeg får lurt en til å kjøre...Tror kai også jobber med saken..får se i morgen..
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Heisann laugvenner, nå er det ikke lenge igjenn ;D
Hadde tenkt jeg skulle mekke sammen noen lytteburgere, så det er fint dersom dere har plass til litt mat i løpet av kvelden!?! :)

Mvh
Sveinung
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Da er det avklart..Jeg,Kai og Gjert kommer til Sveinung i morgen kl syv cirka..Fikk en kompis til å kjøre oss..
Vi gleder oss!!!! :) :) :) :) ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Da er det bare en time igjen, rørene er varme, vinen er luftet og jeg er klar som ett egg ;D

Mvh
Sveinung
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Klar som et egg her og, sitter og nyter litt godlyd og kaster lengselsfulle blikk mot Amaronene som skal sprettes om litt ;)
Bare karjolen kommer snart....
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Takk for i går gutta, superhyggelig. Fikk jammen lytta litt til musikk også.
Lytteburgerene så ut til å falle i smak, også minnes jeg vagt at jeg drakk ett glass vin eller noe ;D
De tønnene til formann skippy gjør faen meg noen underverker. Tenker de bare blir boende her jeg, så kan han heller bare bestille nye :)

Mvh
Sveinung
 

skogmus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2008
Innlegg
109
Antall liker
21
Heisann Laugvenner!!!Ja,det var kjempehyggelig i går :)..Det var artig å høre hvor mye de sylinderne til Tom Erik gjorde på lyden..Det ryddet opp i lydbildet,pluss det ble mere rytme og timing på en måte..Intersant!!!!
De burgerene til husverten var bare konge gode!!!
Ser fram til neste laug-kveld..

Mvh Morten
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Takk for igår ja, var skikkelig gøy ;D
De tubene til Tom Erik gjorde mye med lydbildet ja, det var en sånn Aha opplevelse (uten bandet).
Merker godt på formen idag at Amaronene satt igår ;) Og skikkelig digg med lytteburgere, du legger lista høyt Sveinung :)
Mvh
Gjert
 

kai.b

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
331
Antall liker
706
Sted
Arendal
Takk for i går det ble utrolig artig, Mye god vin, lytteburger var mitt i blinken.
Oppsette til Sveinung låtter så kjempe stort, og brutalt veldig gøy å lytte til.
Vi må snart ha et treff til.

Mvh kai
 

Anfield

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.09.2004
Innlegg
926
Antall liker
42
Godt dere kosa dere gutter. Har dessverre ikke kunnet være med på så mange av laugsmøtene deres i det siste, men har satt meg et mål om å bli langt flinkere i 2012 :)

For ordens skyld; hvilke "tønner" er det snakk om?
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Det er bra du skal hive deg med litt oftere i 2012, det ser vi fram til.
"Tønnene" til Tom Erik heter ASC Tubetraps og kommer fra Amerikanske Acoustic Sciences Corporation, og de virker forbløffende bra.
Mvh
Sveinung

http://www.tubetrap.com/index.htm
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Takk for en hyggelig kveld der en flott gjeng var samlet til god musikk, vin og fantastiske burgere!
Ser frem til neste treff!
 
Topp Bunn