Kos deg i jobb julebord Arne. M1
I går kl 08:07 #41 M1 Overivrig entusiast Ble medlem 17.02.2009 Innlegg 717 Antall liker 402 Sted Bærum Torget vurderinger 2 Kos deg i jobb julebord Arne. M1
I går kl 08:09 #42 BeetleBug Hi-Fi freak Ble medlem 30.06.2009 Innlegg 7.553 Antall liker 16.256 Sted Sørlandet Er egentlig julebord med jobb gyldig fravær? Tidligere år godtok vel ABA kun dødsfall mener jeg å huske. Er jeg ikke der så er jeg død.
Er egentlig julebord med jobb gyldig fravær? Tidligere år godtok vel ABA kun dødsfall mener jeg å huske. Er jeg ikke der så er jeg død.
I går kl 09:25 #43 mvno_subscriber Overivrig entusiast Ble medlem 12.03.2020 Innlegg 1.191 Antall liker 2.235 Sted Asker Torget vurderinger 1 BeetleBug skrev: Er egentlig julebord med jobb gyldig fravær? Tidligere år godtok vel ABA kun dødsfall mener jeg å huske. Er jeg ikke der så er jeg død. Klikk for å utvide... Tro meg, jeg foretrekker det gode selskap fremfor kun selskap. Men livets laster innebærer å også drikke med dem som kaller lydplanker for stereoanlegg. Gjør din plikt, krev din rett osv.
BeetleBug skrev: Er egentlig julebord med jobb gyldig fravær? Tidligere år godtok vel ABA kun dødsfall mener jeg å huske. Er jeg ikke der så er jeg død. Klikk for å utvide... Tro meg, jeg foretrekker det gode selskap fremfor kun selskap. Men livets laster innebærer å også drikke med dem som kaller lydplanker for stereoanlegg. Gjør din plikt, krev din rett osv.