Julebord 2013

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
OK, har faktisk laga til sengen din allerede. men kan jo være det er noen som får bruk for den. Har faktisk laga til 3 sengeplasser.

Er det noen som ikke skal kjøre, slik det ser ut til nå så kommer de fleste med bil. Har nok triks med maten som krever noen dråper alkohol. Kan jo kokes ut, men bare for å ikke ta noen sjanse. Om flesteparten kjører så kjøre vi safe denne gengen....;D
 
Sist redigert:

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.393
Antall liker
3.577
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Jeg skal ikke kjøre siden osten er så snill og tar meg med på lasset:)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jeg skal ikke kjøre siden osten er så snill og tar meg med på lasset:)

Ok, skriver på listen her.... Tror Bjørn skulle være uten bil, Det samme med Lars og så har vi en som muligens kommer "langveis" fra.. Jeg er uten bil.

Kanskje jeg skal lage til dobbelt av de tingene som vil inneholde alkohyler.... En med og en uten.

Kan noen ta med seg en vinåpner forresten? Finner ikke igjen min....
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Tenkte i 17.00 tiden. Planlegger å ha maten ferdig til ca da...
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
ADVARSEL:

Til dere som kommer med bil. Var ute å måka litt. Plassen her er grus. Underkjølt vann kombinert med nysnø gjørt at det er svært glatt utenfor her. Spesiellt til høyre i innkjørselen når du står med snuten mot garasjen... Går gerit å kjøre, men dere trenger ikke prøve med handbrekk sladd parkering....
 

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Innlegg
109
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
ADVARSEL:

Til dere som kommer med bil. Var ute å måka litt. Plassen her er grus. Underkjølt vann kombinert med nysnø gjørt at det er svært glatt utenfor her. Spesiellt til høyre i innkjørselen når du står med snuten mot garasjen... Går gerit å kjøre, men dere trenger ikke prøve med handbrekk sladd parkering....

I accept the challange :p
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Hehe.... Er forsåvidt bare å prøve, men.....
 

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Innlegg
109
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
Vel, jeg kjører så om noen vil sitte på må de si i fra, eller om jeg kan sitte på med noen fra strømmen og opp.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Heit At Vidare og Osten drar omtrent derfra. Sender deg kontakt info på PM:
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.388
Torget vurderinger
13
Peter kan mat så nå er det bare å glede dere!
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.981
Antall liker
1.226
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
jeg drar hjemmefra kl 16.30. niko rekker ikke middagen (jobben), men prøver å komme til rester senere på kvelden. kan jeg ta med mitt effektrinn, skulle gjærne hørt den i et annet rom og utstyr (om vi rekker)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
jeg drar hjemmefra kl 16.30. niko rekker ikke middagen (jobben), men prøver å komme til rester senere på kvelden. kan jeg ta med mitt effektrinn, skulle gjærne hørt den i et annet rom og utstyr (om vi rekker)
Itte noe problem... Regner med vi skal et et ben eller to til Niko om han er sulten. ;)

Effekttrinn ja, det er jo morro, får nok tid til det. Jeg har ingen flere planer for kvelden. Om du tar med kabler ( både XLR og RCA funker ) så er vi sikker på at ting rekker. har ikke noen lange kabler, og trinnet må vi sette på gulvet, da det ikke er plass i racket.

Om du har noen lange XLR kabler så er det det beste, da subbene mine pruker RCA utgangen på pre...

Mvh Peter
 
Sist redigert:

OB-BB

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
5.698
Antall liker
7.867
HOLD DERE I SKINNET FOR EN GANGS SKYLD.
Og kos dere med vertsskapet - det er førsteklasses.

GOD FEST!

BB
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da har kl bilt sent og jeg ønsker elle en riktig god natt. Supert at alle tok seg tid til å komme til meg" Håper dette gir mersmak til de som vurderer medlemskap. Du risikererer kun å bli kjentte med andre so her amme hobbyen som deg:

Vi har testa ulike typer rør .uulik type forsterking ( klasse a/b klasse A og klasse d ) på samme forforsterker.

Håper ignen ble skremt av oss ,,,,
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.981
Antall liker
1.226
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Takk for en flott kveld. Nydelig mat, kule fyrer og ikke minst god lyd. Vi ses :)
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.338
Antall liker
8.430
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Koser meg igår.
Selv uten Fløde.
Lyden er nå blitt meget god.
Artig med ett nytt ansikt også.
Takk for en fortreffelig aften.
Alle klart å oppført seg nogen lunde, ingen store tragedier.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
250
Torget vurderinger
16
Takk for en hyggelig aften men mye bra folk og musikk. Likte godt høyttalerene. DSpeaker gjorde helt klart underverker hos deg. Uten den var det alt for mye bassproblemer. Det er virkelig mange som kan trenge denne saken. Elektronikken var klart preget av rørlyd på godt og vondt. Ser helt klart et oppgraderingspotensiale på elektronikk siden. Du var inne på ASR ernitter som du har hatt tidligere. Den hadde nok ikke vært feil. Kanskje du har den neste gang vi kommer ;)
 
Sist redigert:
Topp Bunn