Julebord 2010!

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Hei alle i Lauget!

Vi fortsetter tradisjonen med Julebord! I år blir dette arrangert tordag 2. desember.
Nytt av året er at vi nå også tar med følge/kone.

Det er ikke bestemt hvor det skal arrangeres, men om vi passerer 15 deltagere så prøver vi å holde det på Den Nøgne Ø ølbryggeri.
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Dette stiller vi på, flott initiativ Tom Erik :)

Mvh Gjert og Kjersti
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Jeg er også med, men jeg tror vel kansje det hadde vært lettere å få med nok folk (15) dersom vi hadde lagt det til en fredag eller lørdag!?! Jeg er redd det feks gjør det langt mindre aktuelt for min bedre halvdel når det er på en torsdag.
Mvh
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Sikkert det Sveinung, men for min del etter grundig gjennomgang av kalender er det kun den dagen jeg og hussjefen her kan ihvertfall, dessverre :'( Mildt sagt, jævlig hektisk tid :)
Blir det for få som kan denne datoen får dere bare finne en annen, men da kommer ikke vi ;)
Mvh Gjert
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Jeg skjønner at det er en travel tid, og da blir det jo nødvendigvis slik at det ikke passer for alle. Og denne gangen passer det ikke for meg, det avfinner jeg meg glatt med, og håper at jeg kansje får ordnet meg fri slik at jeg kan komme, men da uten fruen. Problemet mitt er at jeg har vakt på ekstrajobben den dagen og det er det desverre tvilsomt at jeg klarer å fikse. Om ikke jeg får fikset det så skal vi vel sikkert ha julebord neste år også. :)
Poenget mitt var egentlig bare at julebord vel ofte passer bedre for folk flest på en fredag eller lørdag enn på en torsdag.

Mvh
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Ser den Sveinung ;) Samme problemstilling for meg også, og blir det en dato jeg ikke kan så avfinner jeg meg selvfølgelig også med det :) Når det gjelder dager så er det et fett for meg da jeg jobber like mye i helger som i ukedager, men ser at det for mange helt sikkert passer bedre i en helg :)
Mvh Gjert
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Vi har to alternativer:

Torsdag 2. desember
Fredag 3. desember



Hvem kan, når?
 

kai.b

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
331
Antall liker
706
Sted
Arendal
Jeg kan begge dager, men vet ikke med fruen da hun ikke har fått jobb listen enda.

Flott initiativ tomerik.


Mvh Kai.
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Fruen og jeg kan fredag, jeg kan muligens torsdag :)
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Jeg og fruen kan torsdag, ikke fredag :)
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ser vel egentlig litt skummelt ut for noe julebord på den Nøgne Ø, ikke så veldig mange som vil være med. Vi må vel kansje rett og slett avbestille snart, siden vi er ganske langt unna minimumsantallet på 15?!?
Mvh
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Sikkert like greit å avbestille ja :'( Så får vi heller se om vi får til noe tidlig i det nye året kanskje?
Mvh Gjert
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.119
Antall liker
3.889
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Var nettopp på Nøgne Ø med jobben, en stor opplevelse!
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Det var det jeg regnet med, men det hjelper jo fint lite desverre så lenge vi ikke klarer å samle mange nok :'(
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ser jo ikke ut som om vi er i nærheten av å klare antallet, så da blir jeg vel nødt til å avbestille på mandag desverre :'(
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Da har jeg avbestilt på Den Nøgne Ø :'(
Vet ikke om vi skal prøve å få til noe annet eller hva som skjer videre?!?
Innspill fra laugsbrødrene er velkomne!
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Var veldig dumt at vi ikke fikk til dette med nøgne ø, men sånn er det. Vanskelig å få med så mange på en gitt dato nå før jul. Men flott initiativ har det vært uansett :)
Vi kan jo forsøke å få til ett eller annet rett på nyåret? Da er det kanskje mulig at folk har litt bedre tid og julebord kan det vel fortsatt kalles da og, (om ikke vi somler oss helt frem på vårparten da) ::) Jeg er ihvertfall veldig klar for noe gøy med lauget ;D
Mvh Gjert
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Hei alle!

Vi får tydeligvis ikke til et skikkelig julebord. Men, jeg synes alikevel vi skal treffes for å spise god mat og ikke minst for hygge oss med litt med hifi-sladder!

Foreslår derfor at vi møtes på Chaos & Tapas førstkommende onsdag (8. desember) kl 19.00!



-"Sjefen"
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Topp, jeg stiller, har fri og alt ;) Velkommen hjem igjen Tom Erik. Ble det tid til å få lyttet/sett på noe HiFi i Hong kong da? Har forresten fått to nye tasser i hus i stedet for mc275 ;)
Mvh Gjert
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ja da er "julebordet" vel overstått. Det var god mat og selskapet var som alltid veldig hyggelig :)
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Ja dette var hyggelig!

Håper vi snart kan få arrangert et nytt Laugtreff! ;D
 

DoxaStein

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.04.2010
Innlegg
69
Antall liker
4
Kanskje har noen av dere lyst på en tur til Kristiansand (rette sida av varoddbrua) til en lytteafeten på den nye Doxa 62 forsterkeren - dere er velkomne
Regner med at lauvland også vil være tilstede

Stein
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Hei Stein
Hadde vært veldig hyggelig å få hørt anlegget ditt, har lest mange positive kommentarer om det som klart spirer en nysgjerrighet som bør stilles :) Den nye Doxa 62 fikk vi jo lyttet litt til på HiFi-klubben, men uansett veldig klar for å høre den parret med mer fra Doxa :) For min del må det bli på nyåret da programmet er fullt før den tid. Tar kontakt etter nyttår så får vi kanskje med noen til fra lauget her.
Mvh Gjert
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Hadde vært moro med en tur utpå nyåret ja.
Mvh
Sveinung
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.900
Antall liker
13.156
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
kult at han holder koken ennå
han har alltid laget musikalske produkter imo
mvh
Leif
 
Topp Bunn