Judas Priest Stavanger 2022!

U

utgatt30242

Gjest
Halla!

Er det noen som skal på konsert til Judas Priest Jåttåvågen 2022? Join oss da vel!

Jeg og kona skal. Vi bor i grunn nærme.

Gi en lyd!

Liker du god lyd og rock så ta kontakt da vel! A-252121-1553259983-3941.jpeg.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.675
Antall liker
1.773
Torget vurderinger
1
Skulle gjerne sett dem for 31 gang, men det passer ikke denne gang. Ett fantastisk live band.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.740
Antall liker
13.230
Så de i Oslo for en del år siden. Var kult å se de (første gang for min del). Var dobbeltkonsert med Def Leppard (også første gang for meg) så bra valuta for pengene. Husker bandet som solid men stemmen til Rob Halford ikke så solid. Stas var det uansett.
 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
663
Antall liker
691
Sted
Rogaland
Så de i Oslo for en del år siden. Var kult å se de (første gang for min del). Var dobbeltkonsert med Def Leppard (også første gang for meg) så bra valuta for pengene. Husker bandet som solid men stemmen til Rob Halford ikke så solid. Stas var det uansett.
Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett 😄 prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignok 😆
Skulle gjerne sett dem for 31 gang, men det passer ikke denne gang. Ett fantastisk live band.
Skulle gjerne sett dem 1992, kanskje høydepunktet ti rob og jp?
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.740
Antall liker
13.230
Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett 😄 prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignok 😆
For gamlisene er det fort vokalen det ryker på. Spesielt i det leiet der Rob Halford normalt holder seg. Han får det bare ikke til live, og det er forståelig. Samme fenomen er grunnen til at jeg har sluttet å gå på konserter med DT, vokalisten er helt grusom - der er riktig nok grunnet en operasjon(?) og ikke alder, men uansett hva det er så høres det helt jævlig ut og det blir ekstra tydelig så kompetente i sitt fag som de andre i bandet er.

Ikke så lenge siden jeg så JP og Leppard i Rektum, i følge internett ser det ut til å ha vært i 2015. Da var tyddeligvis Five Finger Death Punch oppvarming, det husker jeg ikke så enten var jeg ikke ankommet da eller så gjorde det ikke allverdens inntrykk den gang.
 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
663
Antall liker
691
Sted
Rogaland
For gamlisene er det fort vokalen det ryker på. Spesielt i det leiet der Rob Halford normalt holder seg. Han får det bare ikke til live, og det er forståelig. Samme fenomen er grunnen til at jeg har sluttet å gå på konserter med DT, vokalisten er helt grusom - der er riktig nok grunnet en operasjon(?) og ikke alder, men uansett hva det er så høres det helt jævlig ut og det blir ekstra tydelig så kompetente i sitt fag som de andre i bandet er.

Ikke så lenge siden jeg så JP og Leppard i Rektum, i følge internett ser det ut til å ha vært i 2015. Da var tyddeligvis Five Finger Death Punch oppvarming, det husker jeg ikke så enten var jeg ikke ankommet da eller så gjorde det ikke allverdens inntrykk den gang.
Jaha? 😂

DT?

Er Bokassa som varmer opp denne gang, aldri hørt om. Vi satser på å pilse i stedet. Five finger deathpunch er litt meh for meg
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.675
Antall liker
1.773
Torget vurderinger
1
Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett 😄 prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignok 😆

Skulle gjerne sett dem 1992, kanskje høydepunktet ti rob og jp?
92, Angel Of Retribution og Rising In The East er 3 jeg har høyt på konsert lista.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.442
Antall liker
35.257
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Sikkert bedre enn Mods, men nei takk..
 

Audiodidakt

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2004
Innlegg
1.419
Antall liker
622
Torget vurderinger
6
Så de på Painkiller-turneen i 1991, Sweden Rock 2018(?) og skal nå til tirsdag. Lave forventninger så da kan det gå godt 😎
 
  • Haha
Reaksjoner: HoJ

Audiodidakt

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2004
Innlegg
1.419
Antall liker
622
Torget vurderinger
6
Passe kanakas 😎 verre å huske hvilket år med x antall år i covid 🤣
 
  • Haha
Reaksjoner: 2xJ

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
663
Antall liker
691
Sted
Rogaland
Så de på Painkiller-turneen i 1991, Sweden Rock 2018(?) og skal nå til tirsdag. Lave forventninger så da kan det gå godt 😎
Jeg tar det så det kommer jeg, må uansett få med meg et stykke musikkhistorie. Hjertelig velkomne her på 🍺
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.429
Antall liker
17.136
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
De spiller i kalksteinsbruddet i dag.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.442
Antall liker
35.257
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg bor to km unna i luftlinje fra sr-bank arena, så jeg får håpe seg slipper å høre noe. Verre er det med guns n' roses - der bor jeg en km unna, så der er jeg redd for at jeg hører all skrikingen til Axl...
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.740
Antall liker
13.230
Hmm dette må sjekkes ut
Er progrock så ikke alles kopp te og ganske fjernt fra Priest forsåvidt. Men er vel kanskje det største progrock-bandet i den tyngre ende der ute og har holdt det gående rimelig lenge.
 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
663
Antall liker
691
Sted
Rogaland
Jeg bor to km unna i luftlinje fra sr-bank arena, så jeg får håpe seg slipper å høre noe. Verre er det med guns n' roses - der bor jeg en km unna, så der er jeg redd for at jeg hører all skrikingen til Axl...
Slippe å høre god musikk?? Tror nok jeg hører GnR selv også
 
  • Haha
Reaksjoner: HoJ

Billa

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.06.2007
Innlegg
1.134
Antall liker
464
Torget vurderinger
2
Er progrock så ikke alles kopp te og ganske fjernt fra Priest forsåvidt. Men er vel kanskje det største progrock-bandet i den tyngre ende der ute og har holdt det gående rimelig lenge.
De to første platene til Judas Priest er vel en slags prog rock; Rocka Rolla og Sad Wings of Destiny. Spesielt den sistnevnte er bra! JP endret seg veldig ved Stained Glass synes jeg.
 
Topp Bunn