Joule Electra

Tott

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2005
Antall liker
236
Torget vurderinger
2
Nå kjenner ikke jeg alle de forskjellige modellene, men kan bekrefte at Grand Marquis har kun RCA.

Nå det gjelder LA150SE har denne kun RCA utganger/innganger.

Hva er det som krever XLR i ditt system, kilde...? I så tilfelle er det kun LA-450ME som har denne mulighet (meg bekjent).

mvh.

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1.588
Torget vurderinger
11
Tott skrev:
Nå kjenner ikke jeg alle de forskjellige modellene, men kan bekrefte at Grand Marquis har kun RCA.

Nå det gjelder LA150SE har denne kun RCA utganger/innganger.

Hva er det som krever XLR i ditt system, kilde...? I så tilfelle er det kun LA-450ME som har denne mulighet (meg bekjent).

mvh.

Takk for den Tott! Bruker i dag bare ballanserte komponenter. Bl.a. ARC komponentene spiller best ballansert. Så er det kablene jeg har, men kan jo enkelt skiftes :)

Tott

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2005
Antall liker
236
Torget vurderinger
2
Til info så skriver Jud Barber at levetiden for 6C33CB rør benyttet i deres forsterkere er 5 - 10 år.

Ved direkte handel av 6C33CB fra Joule Electra, blir alle rør testet i hans personlige forsterker før salg.

mvh.
Tott

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1.588
Torget vurderinger
11
Tott skrev:
Til info så skriver Jud Barber at levetiden for 6C33CB rør benyttet i deres forsterkere er 5 - 10 år.

Ved direkte handel av 6C33CB fra Joule Electra, blir alle rør testet i hans personlige forsterker før salg.

mvh.
Tott
Det tyder jo på ekstrem godt bygget krets :)

I min BAT så stod et sett med "premium" rør som jeg betalte nesten dobbel pris kontra nettbutikker, bare i 800t før det "smalt" to rør :eek:
Nå er jo oppgitt levetid fra fabrikken til militært bruk 800t så det er vel greitt....
Men dyrt blir det!

Topp Bunn