Jeg sendte de en mail ang om de tok inn jolid dacen til Norge, ingen svarte , dette var 17.2.2014.Har aldri skjønt meg på Hifistasjonen skal jeg være ærlig.
Synest ikke dette virket veldig seriøst.
Jeg sendte de en mail ang om de tok inn jolid dacen til Norge, ingen svarte , dette var 17.2.2014.Har aldri skjønt meg på Hifistasjonen skal jeg være ærlig.
På side 36 i Fidelity nr. 22 finner du en test av nevnte forsterker.Hei.
er eier av en Jolida JD1501RC forsterker. Noen som har erfaring med denne? Ligger lite tester ute på nett. Synes selv det er en utrolig bra forsterker også sammenlignet med utstyr i prisklassen 30000,- +
Prøver denne igjen for å se om det noen Jolida-kjennere som har erfaring med denne.Noen som har erfaring med Jolida Glass FX Tube DAC III W? Jeg er vel den som liker den varme, levende lyden, med vekt på register i bunn samtidig som detaljene i musikken også fremheves.
Takker for innspill.
Prøver denne igjen for å se om det noen Jolida-kjennere som har erfaring med denne.Noen som har erfaring med Jolida Glass FX Tube DAC III W? Jeg er vel den som liker den varme, levende lyden, med vekt på register i bunn samtidig som detaljene i musikken også fremheves.
Takker for innspill.
Det går i utgangspunktet helt fint. Du kan med fordel teste både 4 og 8-Ohms utgangen, og selv avgjøre hva du synes låter best. Dersom rørforsterkere ser en for lav impedans, mister de litt grepet over høyttalermembranene, hvilket resulterer i overfyldig og upresis bass. Generelt liker rørforsterkere å drive høy, stabil impedans, men har en viss toleranse også overfor noe lavere impedans, så lenge høyttalerne ikke er for vanskelige på andre feil.Hei
Er det noen som vet om det går å bruke 6 ohms høyttalere på en rørforsterker. Der jeg må velge mellom en tilkobling for 4 eller en for 8 når jeg kobler til + høyttalerledningen. Tenker på å prøve den på 4. Noen som har innspill?
Jeg har en Jolida jd801a