Hifi-speider-ordtaket er som følger " alltid musikk beredt "Takk for det, investeres i mye musikk om dagen, nå kan høst / vinter komme
fin regel det derHifi-speider-ordtaket er som følger " alltid musikk beredt "Takk for det, investeres i mye musikk om dagen, nå kan høst / vinter komme
/jan
Jøss, noe fra jysk som ikke er papp ?!Hallo jokris, du skrev noe om hyller til LP'ene dine. Dette er et alternativ som jeg benytter selv og er godt fornøyd med:Romdeler BILBAO 16 rom hvit hos JYSK.
Synes disse er finere enn Ikea Expedit, liker ikke de tykke "ytterveggene" jeg da....og Jysk sine er ikke papp altså!
Så vidt jeg kan se, så er det da tykke yttervegger på disse fra Jysk ogsåHallo jokris, du skrev noe om hyller til LP'ene dine. Dette er et alternativ som jeg benytter selv og er godt fornøyd med:Romdeler BILBAO 16 rom hvit hos JYSK.
Synes disse er finere enn Ikea Expedit, liker ikke de tykke "ytterveggene" jeg da....og Jysk sine er ikke papp altså!
Rettere sagt; kopi.Så vidt jeg kan se, så er det da tykke yttervegger på disse fra Jysk ogsåHallo jokris, du skrev noe om hyller til LP'ene dine. Dette er et alternativ som jeg benytter selv og er godt fornøyd med:Romdeler BILBAO 16 rom hvit hos JYSK.
Hallo jokris, du skrev noe om hyller til LP'ene dine. Dette er et alternativ som jeg benytter selv og er godt fornøyd med:Romdeler BILBAO 16 rom hvit hos JYSK.
nope, ikke funnet noen aktuelle 300b kandidaterIngen 300B kandidater altså?
Hørt på noen?nope, ikke funnet noen aktuelle 300b kandidaterIngen 300B kandidater altså?
har lenge hatt lyst på mc275, 2 av de ville kunne være artig, av kandidatene har jeg forøvrig hørt, MI og MC, AR har jeg lyttet en del på tidligere i butikk jeg jobbet i, har dog ikke hørt de to kandidatene pr dags datoHørt på noen?nope, ikke funnet noen aktuelle 300b kandidaterIngen 300B kandidater altså?
Hvilke har du hørt av nevnte kandidater?
Virker rart å gå fra din tidligere forsterker til et par 275. Eller er det rett og slett sånn at du savner Mcintosh?
Skjønner jo at det frister litt med monoblokker da, det skal sies. ;-) Hvor ble 2102 av forresten?har lenge hatt lyst på mc275, 2 av de ville kunne være artig, av kandidatene har jeg forøvrig hørt, MI og MC, AR har jeg lyttet en del på tidligere i butikk jeg jobbet i, har dog ikke hørt de to kandidatene pr dags dato
musical fidelity og EAR skulle jeg tro at jeg helt sikkert ville kunne få til å lytte på hjemme, Plinius og first watt må nok jobbes noe mer med å få til demo av
300 b har jeg hørt svinnende lite av, dog utifra hva jeg har lest tror jeg heller ikke at det er my cup of tea
icon audio må man til sverige for å få tak på, så den er ikke øverst på lista, men icon er ett merke jeg absolutt håper å få testet her hjemme
edit : Mcintosh er alltid savnet er noe eget
Iakker så myeSkjønner jo at det frister litt med monoblokker da, det skal sies. ;-) Hvor ble 2102 av forresten?har lenge hatt lyst på mc275, 2 av de ville kunne være artig, av kandidatene har jeg forøvrig hørt, MI og MC, AR har jeg lyttet en del på tidligere i butikk jeg jobbet i, har dog ikke hørt de to kandidatene pr dags dato
musical fidelity og EAR skulle jeg tro at jeg helt sikkert ville kunne få til å lytte på hjemme, Plinius og first watt må nok jobbes noe mer med å få til demo av
300 b har jeg hørt svinnende lite av, dog utifra hva jeg har lest tror jeg heller ikke at det er my cup of tea
icon audio må man til sverige for å få tak på, så den er ikke øverst på lista, men icon er ett merke jeg absolutt håper å få testet her hjemme
edit : Mcintosh er alltid savnet er noe eget
Må ialle fall si at audio reaserch ref210 imo virker som den mest interresante av oppnevnte.
Da tror jeg i alle fall ikke du har hørt 300B. Matchet riktig har de alt man kan ønske seg. 300B spilte råere her enn 2102 for å si det sånn. Men nei, det er ikke noe for enhver høytaler skal sies.
Skulle du bevege deg litt rundt etterhvert er du som du vet velkommen til å høre 300B her.
J-V
det kan du selvfølgelighei jokris vist du kjøper 1-2 av di mcintosh 275 få høre hvordan di spiller på klipsch da , er intrisert i rør selv men blir i så fall ikke før jeg kommer i eget hus.
takkerdet kan du selvfølgelighei jokris vist du kjøper 1-2 av di mcintosh 275 få høre hvordan di spiller på klipsch da , er intrisert i rør selv men blir i så fall ikke før jeg kommer i eget hus.
hei, beklager sent svar, den skal drive mine modda belleSå ut som en kanonamp det der. Hva er det den skal drive? Klipsch Heresy?
cool, det viste jeg ikke, fikk bare lyst på den jeg må tilbake neste uke og sjekke om det var fler daDe ac/dc skivene (3-4 stk tro ?) som er med australske cover en beintøffe.
H.R har noen, siklet på de mer enn en gang
/jan