Den er i vaskekøen enda, som er noe forsinket pga OLMidt oppe i alt det interessante der, så jeg ei Demonskive!
Har du hørt på den ennå, vurdering?
Vis vedlegget 243882
/ Morten
|
Den er i vaskekøen enda, som er noe forsinket pga OLMidt oppe i alt det interessante der, så jeg ei Demonskive!
Vis vedlegget 243882
/ Morten
Slike skilleark trenger jeg også, når jeg nå skal arkivere rundt 11.000 LP's - hvor kjøpte du det? Plast? Stive nok?Har bestillt opp 100 slike skillark, trenger sikkert 100 til men skal sjekke hvorvidt disse er oki i bruk før jeg bestiller mer
Vis vedlegget 243897
De er av plast ja, fåes i hel str og halv str, har ikke fått de enda, ble bestillt i helgen , kan legge ut en kommentar når jeg har fått deSlike skilleark trenger jeg også, når jeg nå skal arkivere rundt 11.000 LP's - hvor kjøpte du det? Plast? Stive nok?Har bestillt opp 100 slike skillark, trenger sikkert 100 til men skal sjekke hvorvidt disse er oki i bruk før jeg bestiller mer
Vis vedlegget 243897
nei, det er full str, merkelappen på siden bygger 1.95 cmDet er halv størrelse som vises på bildet..??
da har jeg vasket og lyttet meg igjennom ett par ganger, slettes ikke galen denne skiva, liker denDen er i vaskekøen enda, som er noe forsinket pga OLMidt oppe i alt det interessante der, så jeg ei Demonskive!
Vis vedlegget 243882
/ Mortenliker det jeg har hørt av Demon sålangt så jeg har forhåpninger til at den er god
det er gode skiver ja, og gleder meg til å få de på vinylSi fra hvis du blir lei av de Danzig skivene, særlig de tidlige utgivelsene er interessant.Danzig II Lucifuge er vel en av favorittskivene mine sånn generellt sett.
takk for det,jeg har ofte kommet over perler og nye band i andre tråder så jeg tenkte at jeg fikk legge ut noe her også , så kanskje noen andre finner noe brukanes tips ogsåRett og slett deilig å se en tråd hvor ikke entone syngedamer nynner uengasjert avsted...Men musikk med trøkk og sjel..![]()
Har alt jeg har av Danzig på cd, og det føles egentlig litt feil. Danzig er vinylmateriale, helt klart.det er gode skiver ja, og gleder meg til å få de på vinylSi fra hvis du blir lei av de Danzig skivene, særlig de tidlige utgivelsene er interessant.Danzig II Lucifuge er vel en av favorittskivene mine sånn generellt sett.
Sålenge man har deHar alt jeg har av Danzig på cd, og det føles egentlig litt feil. Danzig er vinylmateriale, helt klart.det er gode skiver ja, og gleder meg til å få de på vinylSi fra hvis du blir lei av de Danzig skivene, særlig de tidlige utgivelsene er interessant.Danzig II Lucifuge er vel en av favorittskivene mine sånn generellt sett.
Det var aktivt jokris! - og ja, blir bra å få en god ladning innercover!endelig er innercover innkjøpet fastsatt også og det er bra for jeg har nesten svidd meg igjennom de 100 jeg fikk for rundt 1 uke siden
- er så veldig glad for å ha en Jelcoarm oppe og gå på kverna igjen, super arm som leker godt med mange pickuper.(-) har absolutt brukt jelco/zyx komboen mest, sålangt jeg kan bedømme der så er det en veldig godt match i mitt oppsett, knall musikalsk, befriende lite som trekker oppmerksomhet vekk fra musikk og over til detalj nevrosehelhetlig musikalsk og sjarmerende for ørene
![]()
ble virkelig tatt på senga av den komboenDet var aktivt jokris! - og ja, blir bra å få en god ladning innercover!endelig er innercover innkjøpet fastsatt også og det er bra for jeg har nesten svidd meg igjennom de 100 jeg fikk for rundt 1 uke siden
- er så veldig glad for å ha en Jelcoarm oppe og gå på kverna igjen, super arm som leker godt med mange pickuper.(-) har absolutt brukt jelco/zyx komboen mest, sålangt jeg kan bedømme der så er det en veldig godt match i mitt oppsett, knall musikalsk, befriende lite som trekker oppmerksomhet vekk fra musikk og over til detalj nevrosehelhetlig musikalsk og sjarmerende for ørene
![]()
Vis vedlegget 244856
/ Morten