Noen her med JB3F (den gulvstående) som har lyst til å dele erfaringer? Synes den ser veldig spennende ut. Alt jeg leser er stort sett positivt, men det MÅ da være for godt til å være sant på en så vidt "liten" høyttaler?
|
Frister å prøve den her og...Noen her med JB3F (den gulvstående) som har lyst til å dele erfaringer? Synes den ser veldig spennende ut. Alt jeg leser er stort sett positivt, men det MÅ da være for godt til å være sant på en så vidt "liten" høyttaler?
Jeg har hatt mine JB3F en måneds tid nå. Og rett ut av boksen imponerte de! Jeg kobla de først opp i lydrommet mitt på ca 20kvm, og disse fyllte rommet til de grader! Har også JB3, men disse var en annen liga! Jeg satt å gliste mer enn jeg har gjort på virkelig lenge fremfor et par høyttalere. Jeg kobla de opp med en accuphase 20W effekt og de spillt fortryllende. Jeg ammenlignet de også med mine fostex BLH og JB3F spiller bedre på alle områder. Det eneste de mangler kontra fostex er lydttrykket som er ganske naturlig med det elementet kontra 8"eren i fostexene. Det er klart at den ikke har den dybden i bassen osv, men mellomtonen og oppover låter rett og slett j..... bra. Det slo meg at jeg ikke satt å savnet noen ting. Har også hatt Vermin på besøk og han satt også med tendenser til hakeslipp pga hva de små høyttalerne presterte! Rommet mitt er vedlig dempet, med furu på veggene og betonggulv, med parkett og tjukke gulvtepper så jeg ble nysgjerrig på hvordan de låt i stua.... Og de spiller forrykende bra der også og det første som slo meg at her blir det ikke nødvendig med ekstra subwoofer. Planen min er å bruke disse i et budsjett surroundoppsett til guttungen, med JB3 som bakhøyttalere, og JB3F som front. Og etter å ha pløyet igjennom Ringenes Herre trilogien fant jeg fort ut at dette var et vedlig godt valg! har supplert med sub fra SVS og senter til filmbruk og det funker over all forventnig! De er nok ganske avslørende på hvilken elektronikk de blir koblet opp mot, men med det rette forsterkersettet er dette en virkelig god høyttaler som spillte over all forventing hjemme hos meg!Noen her med JB3F (den gulvstående) som har lyst til å dele erfaringer? Synes den ser veldig spennende ut. Alt jeg leser er stort sett positivt, men det MÅ da være for godt til å være sant på en så vidt "liten" høyttaler?