John Zorn.

• Trådstarter Atle Kristiansen
  • Startdato

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.947
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
16 dager gått uten at trådstarter får kommentarer? John Zorn er ikke ganske tøff, han er drit tøff! Var på en painkillerkonsert i molde for mange år siden, glemmer ikke det så lett.
Ellers må jeg vel si at første Naked City plata, og Spillane er mine favoritter.
Samtidig må jeg komme med det forbeholdet at jeg har hørt alt for lite (nesten ingen ting) med de ulike Masada prosjektene hans.

SOm saksofonist er han tøff, men som komponist/ arrangør er han en begavelse i tillegg.

mvh

Burnt Island

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Molde Jazz 1992........John Zorn og Naked City.......Eva Knardahl som introduserte gjengen.........Happening Deluxe!
("Mr X" viste seg å være Mike Pattorn ifra bla. Faith No More,Peeping Tom osv.)''

mvh

A

Atle Kristiansen

Gjest
Burnt_Island skrev:
16 dager gått uten at trådstarter får kommentarer? John Zorn er ikke ganske tøff, han er drit tøff! Var på en painkillerkonsert i molde for mange år siden, glemmer ikke det så lett.
Ellers må jeg vel si at første Naked City plata, og Spillane er mine favoritter.
Samtidig må jeg komme med det forbeholdet at jeg har hørt alt for lite (nesten ingen ting) med de ulike Masada prosjektene hans.

SOm saksofonist er han tøff, men som komponist/ arrangør er han en begavelse i tillegg.

mvh

Burnt Island
Whæ, klarer ikke å bestemme meg for hvilke skiver jeg skal kjøpe, - mannen har gjort så mye rart. Naked City er tøft, Painkiller, og så videre (har diskografien på en datamaskin et eller annet sted, men har den ikke i drift - uansett foretrekker jeg fysisk format). En kar introduserte meg for ham ved å laste opp Six Litanies for Heliogabalus, ikke helt kommet over det enda.

Vel, vel. Det finnes støre bekymringer.

Mvh
Atle K

Topp Bunn