Joey Anlegg !

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Ok ja takk :) onkey ja er ikke noen jeg vil ha. Sikkert bra merke men føler at de er fattige på kvalitet designet liker jeg veldig godt på de
    At Onkyo er fattig på kvalitet er bare tull,du burde også tenke deg nøye om hvem her inne du tar i mot råd i fra!
    Enkelt har en agenda som er helt uten sidestykke. Er ikke alt som kan læres via Google,noe må faktisk høres i eget oppsett.

    O
    Enig med deg der . Enig i at man må prøve og feile og lærer selv har prøvd en del forsjellig ting morro bare og utforske en del av hobbyen ja så apsolutt :)
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.847
    Antall liker
    38.587
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Ok ja takk :) onkey ja er ikke noen jeg vil ha. Sikkert bra merke men føler at de er fattige på kvalitet designet liker jeg veldig godt på de
    At Onkyo er fattig på kvalitet er bare tull,du burde også tenke deg nøye om hvem her inne du tar i mot råd i fra!
    Enkelt har en agenda som er helt uten sidestykke. Er ikke alt som kan læres via Google,noe må faktisk høres i eget oppsett.

    O
    Så enig så enig Ove :)

    mvh
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Ok ja takk :) onkey ja er ikke noen jeg vil ha. Sikkert bra merke men føler at de er fattige på kvalitet designet liker jeg veldig godt på de
    At Onkyo er fattig på kvalitet er bare tull,du burde også tenke deg nøye om hvem her inne du tar i mot råd i fra!
    Enkelt har en agenda som er helt uten sidestykke. Er ikke alt som kan læres via Google,noe må faktisk høres i eget oppsett.

    O
    Så enig så enig Ove :)

    mvh
    Har altid selvsagt tatt de valgene e føler gir mening da . Men synd det skal være sånn da så lærer man feil ting så kan det bli at budskapet går vidre igjen og der er bare noe dritt liksom det er dumt driter i om noe går ut over meg liksom men andre er faen ikke bra
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Så du hadde prøvd deg på en tråd om hardstyle i 2017 med hele 0 svar. Fikk med meg Headhunterz på Hardstyle DNA i Moss her om dagen, så du er ikke _helt_ alene her på sentralen :)

    Her er en trøstelåt:

     

    SD88

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.05.2013
    Innlegg
    124
    Antall liker
    47
    Sted
    Norge
    Ok ja takk :) onkey ja er ikke noen jeg vil ha. Sikkert bra merke men føler at de er fattige på kvalitet designet liker jeg veldig godt på de
    At Onkyo er fattig på kvalitet er bare tull,du burde også tenke deg nøye om hvem her inne du tar i mot råd i fra!
    Enkelt har en agenda som er helt uten sidestykke. Er ikke alt som kan læres via Google,noe må faktisk høres i eget oppsett.

    O
    Så enig så enig Ove :)

    mvh
    Har altid selvsagt tatt de valgene e føler gir mening da . Men synd det skal være sånn da så lærer man feil ting så kan det bli at budskapet går vidre igjen og der er bare noe dritt liksom det er dumt driter i om noe går ut over meg liksom men andre er faen ikke bra
    Alle har litt forskjellig meninger når det kommer til lyd, uansett prisklasse. Men så er det også slik at alle har litt forskjellig musikksmak, og ikke minst hørsel. Noe kan høres "feil" ut for noen og riktig for andre. I dem aller fleste tilfeller er det lurest å teste selv, helst hjemme hos deg selv og med den type musikk man selv foretrekker. Som en kompis så til meg en gang, "Bare fordi det spiller pent i min stue betyr ikke automatisk at det kommer til å gjøre det samme i din". Det som gjør det enda mer interessant er at det like fint kan smelle andre veien.
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Så enig så enig Ove :)

    mvh
    Har altid selvsagt tatt de valgene e føler gir mening da . Men synd det skal være sånn da så lærer man feil ting så kan det bli at budskapet går vidre igjen og der er bare noe dritt liksom det er dumt driter i om noe går ut over meg liksom men andre er faen ikke bra
    Alle har litt forskjellig meninger når det kommer til lyd, uansett prisklasse. Men så er det også slik at alle har litt forskjellig musikksmak, og ikke minst hørsel. Noe kan høres "feil" ut for noen og riktig for andre. I dem aller fleste tilfeller er det lurest å teste selv, helst hjemme hos deg selv og med den type musikk man selv foretrekker. Som en kompis så til meg en gang, "Bare fordi det spiller pent i min stue betyr ikke automatisk at det kommer til å gjøre det samme i din". Det som gjør det enda mer interessant er at det like fint kan smelle andre veien.
    Ja helt klart det :)
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle

    Vedlegg

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Denon så ut kunn abrahamsen v3 emotiva xpa 3 og viablue signal kabler nordost kabler og isotek polaris asus xonar stx lydkort dac.
    Nå skal e bytte op ampen på lydkorte til disse

    https://www.bursonaudio.com/asus-xonar-essence-stx-upgraded-with-supreme-sound-v5-op-amps/

    V6 tenker e går for classic men ikke helt bestemt det :)

    Sånn det ligger ann nå denon opticon 1 er på soverommet heller :)

    Tips til endring tas med takk


    Nå er oppsette sånn

    Abrahamsen v3
    Hegel hd 11 32 bit
    Hypex ncore 400
    Dali opticon 8
    Dali k14f

    Nordost høytaler kabel
    Prøvde med audioquest rocked 44 van dan hul hybrid magnesium supra xtz å flere nordost var best

    Viablu signalkabler på alt forsøkte med audioquest å en rekke andre kabler. Viablue var klart den e beste.

    Usb kabel dyrholm audio spirit

    Isotek polaris

    Xindak x2 strømkable

    Supra lorad 3x2.5 strømkabel x2


    Å hehe det er morro å se åssen en lærer på sin vei innen lyd å gud det er magisk på apsolutt alle måter :)

    Så neste oppgradering kommer den å den ser e frem til :)
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Velkommen tilbake! ;D
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Heiigjen nå har joey oppgradert igjen selvsalg denne gangen er konge hva syns du?

    Fultoppsett er

    Dali opticon 8
    Dali k14f
    Hegel p20
    Hegel hd20
    Nord hypex ncore 500 hypex buffer mono blokker
    Isotek Polaris
    Audioquest Rocked 44
    Viablue nf s1 xlr
    Nordost blue heaven usb MUST!!!
    Furutech Strømkabel x3
    Supral lorad x2
    Xindak x2

    Jau jau ka du tror?
     

    Leemix

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.03.2016
    Innlegg
    323
    Antall liker
    59
    Ser bra ut Joey :)

    har du prøvd effektene rett i veggen vs polaris?

    Er nok høyttalere som du vil få mest igjen for å bytte nå fremover hvis oppgraderingssyken kommer over deg igjen, men det er vel det vanskeligste å finne akkurat riktig også.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Ser bra ut Joey :)

    har du prøvd effektene rett i veggen vs polaris?

    Er nok høyttalere som du vil få mest igjen for å bytte nå fremover hvis oppgraderingssyken kommer over deg igjen, men det er vel det vanskeligste å finne akkurat riktig også.


    Sent from my iPad using Tapatalk


    Hei :) har ikke testa disse ampen direkte i veggen nei har ikke det altås men hadde ncore 400 før å det ble.boomy
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Nå er følgen tiltak gjort å nå nærmer jeg voldsomt komplett system



    Sånn vil det bli da

    Dali opticon 8 oppgraderte kondensator å spoler i delfilter
    Dali k14f x2
    Nord hypex ncore 500 hypex buffer mono
    Hegel p20
    Hegel hd 20
    Isotek polaris
    Viablue balansert kabel på alt xlr
    Nordost blue heaven usb å en dyrholm spirit uab
    Xindak fs 2 ja jo ??
    Xindak strømkabel inn til polars å en til pcen
    Supra lorad steømkabel til dac å preamp
    Furutek f 314 ca til subb å effektforsterkeren

    Nå ja??
     

    Leemix

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.03.2016
    Innlegg
    323
    Antall liker
    59
    Polaris på effekt blir dynanmikk brems.
    Føler nå.heller de hjelper å få den frem ?
    Er lurt å prøve effektene utenom passivt filter så se hva du foretrekker.
    Jeg bruker passivt filter selv, isotek ohc40(sigmas uten display) men er klar over mulige negative ting på effektforsterker. Vil du ha helt ren strøm til effekt er nok regenerering det beste som PS Audio sine powerplants. Men endel effekter er ikke så sensitive på strømmen.
     

    Joey

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    994
    Antall liker
    156
    Sted
    Lindesnes Sør landet Perle
    Polaris på effekt blir dynanmikk brems.
    Føler nå.heller de hjelper å få den frem ?
    Er lurt å prøve effektene utenom passivt filter så se hva du foretrekker.
    Jeg bruker passivt filter selv, isotek ohc40(sigmas uten display) men er klar over mulige negative ting på effektforsterker. Vil du ha helt ren strøm til effekt er nok regenerering det beste som PS Audio sine powerplants. Men endel effekter er ikke så sensitive på strømmen.
    Ja e har tenkt på.det men 100tusen er mye da men er nok vært det sigma ja fin den tror e hmm. E må si e liker å ha filter på da andre tips kansje en ps audio sin blinkker å.heter den harwester torr e
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn