JIH plays...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    15.154
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har i en stund nå tenkt å skifte ut resistorene for mellomtone og diskant i høyttalerne mine, produsenten anbefaler å gjøre dette sånn innimellom, i dag fikk jeg ut fingern og gjorde det, tok meg en halvtime så ikke rart at jeg har utsatt det...Hører nå at dette skulle jeg gjort tidligere. Det lå noen sett i accessories eskene så jeg slapp å kjøpe nye, det blir ikke like lenge til neste gang. Har man en Wilson høyttaler og aldri har byttet disse, bytt.

Veldig service vennlig plassering.

IMG_2537.jpeg

Og veldig enkelt å gjøre jobben...

IMG_2542.jpeg

Sist redigert:

jarste

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.06.2012
    Antall liker
    58
    Torget vurderinger
    6
    Hei! Takk for en fin tråd, har plukket opp mange gode anbefalinger. Kan du legge ut bilder/beskrivelse av anlegget til glede for nye lesere? Alltid spennende å se hva folk har der ute 🙂

raw

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2015
    Antall liker
    1.532
    Sted
    Kristiansand
    Slenger meg på her. Fin inngang til en tråd med music first. Terskel for å lage tråd sank kanskje litt😏

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    15.154
    Torget vurderinger
    2
    Hei! Takk for en fin tråd, har plukket opp mange gode anbefalinger. Kan du legge ut bilder/beskrivelse av anlegget til glede for nye lesere? Alltid spennende å se hva folk har der ute 🙂
    Kjekt at du finner noe som er interessant her. Husker ikke om det er bilder av anlegget tidligere i tråden så her er et, bilder av Studer maskinene blir jo lagt ut ved ujevne mellomrom men kan jo legge til et par av de også.

IMG_0764.jpeg

IMG_1983.jpeg

IMG_2512.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn