Jeg vil gjerne at Høvdingen avkrefter dette ryktet!

RoKo

Bransjeaktør
Ble medlem
21.02.2006
Antall liker
0
Storebror skrev:
RoKo skrev:
Selvsagt kan administrator lese PM mellom forumbrukerne. Det hender også at man blir oppmerksom på at det skjer. Dette via hendelser i ettertid som har rot i det som ble skrevet via PM.

Jeg har selv hørt om opptil flere etterspill etter diskusjoner via PM'er.
Tenkt, eller at det faktisk har skjedd at admin har gjort det?

Her, eller på AVforum?

R
Akkurat DET er vel neppe lurt å uttale seg om....

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
71
Som en som driver to hifirelaterte fora på internett må jeg bare si at det kunne ikke falle meg inn å snoke gjennom databasen for å lete opp hva medlemmene skriver. Jeg har såpass tillit til de som er medlemmer at jeg regner med at de melder upassende/støtende/truende pm de evt. mottar. Jeg må også si at jeg har såpass tiltro til høvdingen her at jeg regner det som hundre prosent sikkert at han ikke tilbringer tiden med å snoke i databasen.

Og må man absolutt konversere om noe man selv oppfatter som så kontroversielt/hemmelig at også admin må holdes helt utenfor, og samtidig er så paranoid at man tror at admin 100% sikkert leser dette, er det ingenting i veien for å bringe konversasjonen over til et annet medium. Telefon f.eks.

Stinius

Medlem
Ble medlem
23.10.2008
Antall liker
0
Flageborg skrev:
General8 skrev:
Gjelder dette PM`er som er slettet og?
Hvem har sagt at PM'er blir "slettet" ;)
Hvis du "sletter" en PM så er det kanskje bare linken som blir slettet dvs ikke meldingen. Meldingen ligger der til all tid, og jeg regner også med at det blir tatt regelmessig backup av databasen, så mao alt er lagret.
Det må også sies at en admin av databasen enkelt kan lage søk i hele databasen på ord, dvs skriver du f.eks Høvding i en melding så finner admin dette lett, det er ikke nødvendig å lese alle PM, men legge inn de rette søkeordene.
Hvis dere har PM som dere ikke vil at andre skal snoke i så send e-mail eller SMS. Absolutt alt som skrives her inne kan leses av andre, og ikke bare av admin selv om han tror det.

Topp Bunn