Jeg vil gjerne anbefale et godt kompaktkamera.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.850
    Og da ble det allikevel Nikon P6000 som akkurat nå står til første lading. God gammeldags søker, bedre ergonomi (for mine hender/fingre) samt det at jeg også vurderer å kjøpe ny Nikon speilrefleks, ble utslagsgivende...

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.850
    BalticThor skrev:
    Grattis!! fint kamera! husk å vurdere om du trenger ekstra batteri.. :)
    Takk for det! Selv pusheren, som hadde på seg en Nikon T-skjorte, mente at Lumixen nok 'objektivt' var et bedre kamera, men ikke så mye bedre at ikke faktorer som de jeg nevnte ikke var legitime nok til å gå for Nikonen allikevel, som jeg fikk litt større godfølelse for. Har hatt kameraet med meg rundt på byvandring i dag, og sålangt er jeg veldig godt fornøyd.

Balticthor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2005
    Antall liker
    9
    Sted
    Ålesund
    Jeg kom over et merke som lager blitser,remote triggere og fjernkontroller til canon mm. Yongnuo.. jeg leste endel tester og anbefalinger fra forbrukere og fant en forhandler i Norge. Jeg bestillte to blitser,ett triggersett(som inneholder:sender og en mottager) en ekstra mottager og et 8 giga scandisc minnekort. Alt dette for under 1500kr :eek: med frakt! Triggeren kan også fungere uten sender,hvis en setter den på L så reagerer den på lyset fra blitsen fra f.eks en innebygd blits i et kamera. Fasinerende hvor godt dette funker!En kan i praksis ha et fotoapparat uten blitssko og allikevel benytte flere blitser..
    Jeg er kjempefornøyd med byggekvaliteten og alt! Jeg har allerede bestillt en ekstra blits. Og planlagt to softbokser,eller eventuelt en softboks og en paraply for de gode portrettbildene o.l.
    www.dgtal.no rask levering også :)

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn