Jeg tåler mye øl...

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
35.370
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Jeg tåler mye øl...

Burnt_Island skrev:
Det er uøkonomisk å tåle mye øl
Dyrt og va alkis i dette landet :eek: man ska ha en brukbar intekt, før få det og rundt ::)

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.150
Jeg tåler mye øl...

Denne tråden er bare barnslig. Skryte av hvor mye alkohol man tåler. "Hadde det veldig morsomt. Husker nesten ingenting." Slikt prat hører tenårene til. På den annen side; jeg kan jo bare holde meg unna tråden. Men jeg kan ikke dy meg. Temaet er omtrent like ille som når de som har passert 50 år, begynner å fortelle "morsomme" historier fra sin tid i militæret.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.265
Torget vurderinger
1
Jeg tåler mye øl...

Det er vel ingen her inne som prater om hukommelsessvikt?

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
891
Jeg tåler mye øl...

bjornh skrev:
Det er vel ingen her inne som prater om hukommelsessvikt?
Har du glemt det alt?

;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.265
Torget vurderinger
1
Jeg tåler mye øl...

;D

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Jeg tåler mye øl...

Super skrev:
Denne tråden er bare barnslig. Skryte av hvor mye alkohol man tåler. "Hadde det veldig morsomt. Husker nesten ingenting." Slikt prat hører tenårene til. På den annen side; jeg kan jo bare holde meg unna tråden. Men jeg kan ikke dy meg. Temaet er omtrent like ille som når de som har passert 50 år, begynner å fortelle "morsomme" historier fra sin tid i militæret.
Og noen bare måååååå inn og fortelle hvor "fornuftige" og "voksne" de er i all sin oppførsel til enhver tid?? ::) Eg berre sp(ø)yr ::)

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Jeg tåler mye øl...

I mine villeste ungdomsår, var en kasse Mack pilsner grei match på en god lørdag - det begynte sånn ca. rundt tippekamp-tid og holdt til bygdefesten var godt i gang... Nå greier jeg meg godt med 5 - 6 juleøl. Gidder ikke bælme innpå meir - da er det bedre med noen whisky'er.

Kan dette ha noe med forbrenninga å gjøre - eller er det reinspikka livslærdom?

Topp Bunn