Selvsagt, dårlig med morsmelk som barn. Gikk mest i hjemmelaget :lars_erik skrev:Dyr i drift, disse fra Tromsø ;D
Forklaringen er, som alltid sølde enkel. Nordlendinger er så svære i kjeften (og prater støtt) så alkoholen fordamper i gapet på de FØR de får svelget sakene ;D ;Dbjornh skrev:...og jeg har vært på jobbavslutning. Jeg har fått +10 halvlitere, og føler jeg knapt har drukket. Ingenting å skryte av, synes jeg. Men nå har jeg ferie.
Då får "du" sluta bruke ordet Stor Starkpengesluk skrev:Svensker har ikke uttalerett i norske øl-tråder![]()
![]()
Jisses! har du sittet på det der gamle Trucker haket "Kung Rane" og drukkit stor stark også.pengesluk skrev:;D ;D Stor Stärk" er jo ikke noe annet enn en litt dyrere Munkholm som svenskene alltid skal lure på nordmennene på "Krogen"...
"En dagens och en stor stärk" - jo takk, kjenner visa! Klassiker fra Kung Rane's tid.
Du er mest sannsynlig lurt opp i stry. Med Munkholm ;Dbjornh skrev:Formen i dag har heller ikke vært så verst. ;D
Jeg har ikke det. Dyrt er det også, å kjøpe øl ute på byen.lars_erik skrev:Du er mest sannsynlig lurt opp i stry. Med Munkholm ;Dbjornh skrev:Formen i dag har heller ikke vært så verst. ;D
Pengesluk, det er det råeste jeg har hørt! Og jeg så dagens lys i Hammerfest!!! ;Dpengesluk skrev:Forklaringen er, som alltid sølde enkel. Nordlendinger er så svære i kjeften (og prater støtt) så alkoholen fordamper i gapet på de FØR de får svelget sakene ;D ;Dbjornh skrev:...og jeg har vært på jobbavslutning. Jeg har fått +10 halvlitere, og føler jeg knapt har drukket. Ingenting å skryte av, synes jeg. Men nå har jeg ferie.
Alltid festlig med amerikanere som trodde at det %-tallet som stod på ølflasker der var alkoholinnholdet.cash 63 skrev:Klarte en dag i Praha i -81 og presse i over 24 halv litere som var "local record home sted at the time" intaget blev stort på steder
som U'Fleco og U' Zlatheo tygra men førbannant trevligt var det, har noen gamle bilder fra U' fleco der servitøren som bare bar ut 20øl i slengen Sjokkert alltid gav våres bord restene på brikken Gliser