Jeg liker rør, dermed basta!!!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.153
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Ser flott ut, skriv gjerne litt om komponentene også. :)

Ingeniøren

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Antall liker
    1.309
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Meget fine bilder, men hva å skrive litt om hvorfor du mener at rør er best basta....

lysberg

Medlem
    Ble medlem
    08.05.2012
    Antall liker
    2
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Litt tanker og synsinger om mitt anlegg.

Rør ampen: Veldig kraftfull , spiller veldig pent på lavt volum det fortsetter den med hele veien til topp, eller så langt jeg har turt å dra den, kanskje ikke ampen for de helt dedikerte head bangers, men den vil spille fletta av de også. Den drar mine Patos 302, som er forholdsvis tungdrevet til de helt store høyder, av kabling har jeg orginale nett ledninger på alt i anlegget, ellers har jeg kimber høytalerkabler, prøvde med supra PLY 3,5 kabler men da ble bassen noe utflytende, CD spiller er en god gammel Cambridge audio CD6, som var toppmodellen på 90 tallet, den er noe modda av den tidliger eier, akustisk dempa. Dacen er Cambridge dacmagic, super fornøyd med den, kjører dirrekte streaming fra PC via usb (foobar 2000). Ellers streamer jeg med en Logitech Squeezebox Touch nettradio, musikk mm, På platespiller siden har jeg flere spillere tilkoblet hovedspiller er en ProJect Genie 1,3 med ortofon rød, en kjempespiller, valg 2 er en Rotel rp-1000 direct drive med en audio tehcnica PU AT-95E. Den bruker jeg når jeg skal spille bakgrunds musikk for den er skikkelig smuuud og glatt, easey listening PU. Ellers har jeg 2 platespillere til jeg av og til bruker det er en Philips GA 427 og en Dual 1225, disse har jeg bygd om til vanlig RCA tilsluttning, med nye kabler. Philips spilleren fikk seg en skikkelig omgang med teak olje og ble som ny. Har ikke bilde av Dual spilleren!

Kom gjerne med tips om enkle oppgraderinger jeg kan foreta meg for å få utnyttet utstyret mitt bedre.

P6032234.jpg
    P6032232.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn