Jeg liker den, hva så?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Tid for litt kjerkebanning:

De siste 3-40 årene har discomusikk stort sett vært en lukket bok for meg, og etter å ha skummet gjennom noen av disse låtene som er lagt ut her, tror jeg det er like greit at det fortsetter sånn. ;)
Slik musikk er grei å danse til, men å sitte foran anlegget og lytte til den, vil gi meg fint lite. Men for all del, smak og behag osv.

Sukk; jeg føler meg visst litt geriatrisk nå..

Jeg liker den ikke, hva så? Hehe.

Kos dere. Jeg går tilbake til Spike Jones :)

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.959
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
/Bartis
Har du den mest selgende 12" (disco) plata ever? Og ju mer den solgte desto større blev tapene for gruppen! pga ett cover som blev for kostsamt:eek:

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.734
Sted
Hus
Er det Blue Monday med New Order du tenker på??

/Bartis
Har du den mest selgende 12" (disco) plata ever? Og ju mer den solgte desto større blev tapene for gruppen! pga ett cover som blev for kostsamt:eek:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.959
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Javisst er det Blue Monday! Har en del andra New Order 12" men ikke BM:p The single's original sleeve, created by Factory designer Peter Saville and Brett Wickens, was die-cut with a silver inner sleeve.[15] It cost so much to produce that Factory Records actually lost money on each copy sold

/Bartis

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.734
Sted
Hus
Har denne singelen hjemme. Coveret ser ut som en 5 1/4" floppy disc som en brukte i eldre datamaskiner. Har akkurat kjøpt meg japan versjonen, så du kan ta over min original fra 1983 :)

Javisst er det Blue Monday! Har en del andra New Order 12" men ikke BM:p The single's original sleeve, created by Factory designer Peter Saville and Brett Wickens, was die-cut with a silver inner sleeve.[15] It cost so much to produce that Factory Records actually lost money on each copy sold

/Bartis

Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.579

Må innrømme at denne damen er meget dyktig. Nydelig sang.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.315
Sted
Nøtterøy
Synes denne låta er tøff også. Vokalisten derimot.....

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
There are no guilty pleasures in music, only pleasures. So goes the gospel of baluba.

Topp Bunn