Jeg kunne tenkt meg en "første uleste" knapp.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hvis du bruker "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" så vil du få opp en liste over nye innlegg, eller tråder med nye innlegg siden ditt forrige besøk.

En knapp som viser "første uleste" i en gitt tråd finnes ikke, og vi kommer ikke til å lage en slik mulighet på denne utgaven av forumet, men det kan bli aktuelt på HFS3 som er planlagt neste år.

Mvh
Høvdingen

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
Høvdingen skrev:
Hvis du bruker "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" så vil du få opp en liste over nye innlegg, eller tråder med nye innlegg siden ditt forrige besøk.
Den brukes flittig ...
En knapp som viser "første uleste" i en gitt tråd finnes ikke, og vi kommer ikke til å lage en slik mulighet på denne utgaven av forumet, men det kan bli aktuelt på HFS3 som er planlagt neste år.
Det er en slik knapp jeg ønsker meg.

G

Gjestemedlem

Gjest
Bx skrev:
Det er en slik knapp jeg ønsker meg.
Jeg savnet også det, men så var det noen som pekte på denne:

Vedlegg

• 1.013 bytes Visninger: 160

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hehe, jeg hadde helt glemt
. Ved å trykke på denne så kommer du til siste uleste innlegg i en tråd.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Hva med en knapp å trykke, slik at man IKKE automatisk kommer til siste innlegg i en tråd. Om tråden er på noen sider, og man ikke har vært der før, så ønsker man kanskje starte på innlegg nummer èn. Ramler alltid inn ved siste postering når klikker på en tråd.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Da kan du trykke på selve navnet på tråden - da kommer du til innlegg 1.

Topp Bunn