Jeg kom ved et uhell til å slutte med snus.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 666

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2013
    Antall liker
    6.378
    Torget vurderinger
    14
    Hold ut, dette klarer du :)

Jeg har snust i 40 år og det å legge innpå en feit løssnus i det man jekker en kald pils er himmelsk.

Lasse :)

trosse1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Antall liker
    2.427
    Torget vurderinger
    75
    Snus å pils er oppskrytt :mad:

Husk å lage deg et treningsopplegg når du slutter med snusen, du kommer i desperasjon hver kveld til å tømme kjøleskapet, og samtlige overskap og skuffer der hvor det kan tenkes å ligge spiselige ting, noe som selvsagt fører til kraftig vektoppgang.

SRM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Antall liker
    2.501
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Jeg sluttet brått i forbindelse med at jeg var relativt sliten etter en fuktig natt. Da tåler jeg ikke snus uansett, så valget ble langt enklere å ta.
    Kjenner meg veldig godt igjen i det du opplever. Trodde at det det verste ville være over etter en ukes tid, men det gikk i hvert fall en måned. Abstinensene føles helt uutholdelige, men det er viktig å ikke gi opp! Trøsten er at nå, 15 måneder etter, har jeg nesten ikke lyst på snus lenger. :)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    I natt kl 00.05 tømte jeg en ny eske snus i dass og offisielt ga opp! Sliter så mye med magesyre og halsbrann at med mindre jeg skal gå på Somac resten av livet så må noe gjøres, da går snusen først!

I grunn kjent svært lite sug etter snusen enda, trodde jeg skulle få store problemer etter måltider og kaffe, men urovekkende lite. Det aner meg at det blir ett lite helvete i løpet av ett par dager, men skal prøve å holde ut!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn