Jeg inviterer...

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Håper da jeg skjønte hva jeg hørte :)

Etterlyses lytteinntrykk. For egen del må jeg si at jeg ikke kan bidra med særlig kvalifiserete betraktninger. For lite grunnlag med noen korte lyttesekvenser med tildels ukjent musikk til å komme opp med noe skikkelig fornuftige betrakninger (jeg måtte sikkert forsvare uttalelsene etterpå også;)).
Står ved tidligere uttalelse om hyggelig lag med god lyd. Lydemssig og tilnærmingsmessig beytdelig andereldes enn det jeg til vanlig spiller på.
Som sagt et hyggelig bekjentskap et kraftig målekorrigert (og sikker frekvenslineært) system.ICE og The Stigs høyttalerkreasjoner.

Så som sagt, et par snaue timer slik, oppever jeg som en anledning til å få et lite inntrykk av andres tilnærming til denne artige hobbyen. Kvalifisert vurdering av det lydmessige krever betydelig mere tid, imo.
Ikke minst gir slike tiltak en mulighet til å snakke litt med andre med samme "galskap", i dette tilfelle var det også hyggelig å kunne treffe produsenten av høyttalerene (det vil vel ikke skje så ofte tenker jeg;))

Håper det blir flere slike anledninger, manglende uttalelser om lyden kommer altså ikke av vond vilje eller dårlig lyd :D!
mvh

Topp Bunn