Jeg får også kake.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Ja ja så er det bare ett år igjen til 30. Ga meg selv ett gulvteppe i bursdagsgave jeg. Innbiller meg at det ryddet opp i musikken. Har nettopp startet spillingen så jeg er ikke 100 prosent sikker.
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
309
Gratulere så mye m dagen
Det er jo kjempegreier hvis CD-samlinga blir ryddet ved kjøp av gulvteppe ::) ;) :D ;D
Mvh Jan I
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.247
Antall liker
3.492
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Grattis med gårsdagen. :)

Hadde bursdag i går jeg og. Ble 26...
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.009
Antall liker
6.243
Gratulerer med dagen!

Husk at tepper har lang innspillingstid.
;)
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Gratulerer med dagen!

Husk at tepper har lang innspillingstid.
;)
Ja er det ikke 2 uker pr kvadrat cm teppe? ;D ;D ;D ;D

Takker alle sammen
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Jeg bare spør. Er jeg langt på naboens jorde om jeg påstår at bassen ble strammet opp da jeg la på plass golvteppet? Har jo lest om at tepper forbedrer lyden men syns bassen ble vesentlig strammere hittil. Er enda ikke hyperkjent med mine elektrostater så derfor skal jeg ikke påstå noe angående resten av lydbildet.
 
O

OldBoy

Gjest
Gratulerer med dagen, selv om det ikke er i dag.

29, sier du? Ja, da kan du bare glede deg. Jeg er sånn omtrent 2x29, og skal jeg si deg noe, må deg være at hadde jeg kunnet velge hadde jeg gått rett på årene fra 29 og oppover. De første 29 er egentlig bare stress.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Gratulerer med overstått, det er nå det begynner å bli gøy!!

Kjekt at du er tilbake Oldboy, begynte å lure på om du hadde rotet deg helt bort i ferien, strandet på en øde øy eller lignende. ;)
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Gratulerer med overstått, det er nå det begynner å bli gøy!!

Kjekt at du er tilbake Oldboy, begynte å lure på om du hadde rotet deg helt bort i ferien, strandet på en øde øy eller lignende.  ;)
Man vet jo aldri i den alderen ;D
 
O

OldBoy

Gjest
Kjekt at du er tilbake Oldboy, begynte å lure på om du hadde rotet deg helt bort i ferien, strandet på en øde øy eller lignende.  ;)
Takk, takk, hyggelig å bli husket på.  :)

Jeg har nok vært tilbake en stund allerede, men har så langt følt mest for å engasjere meg i de mer hi-fi-faglige trådene. Tungt å ta igjen tapt kontakt med Off-Topic-debattene sånn etter en god og lang ferie, og å kaste seg inn i debatter som er godt igang.

Men jeg har forsåvidt grunner som går litt tilbake i tid til å ønske Raven8 tillykke med dagen, så akkurat her hadde jeg ikke noen problemer. Selv om jeg bommet på selve dagen.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Takk, takk, hyggelig å bli husket på.  :)

Jeg har nok vært tilbake en stund allerede, men har så langt følt mest for å engasjere meg i de mer hi-fi-faglige trådene. Tungt å ta igjen tapt kontakt med Off-Topic-debattene sånn etter en god og lang ferie, og å kaste seg inn i debatter som er godt igang.

Men jeg har forsåvidt grunner som går litt tilbake i tid til å ønske Raven8 tillykke med dagen, så akkurat her hadde jeg ikke noen problemer. Selv om jeg bommet på selve dagen.
Du får vel være unnskyldt angående det siste, gammel som du er.. ;D

Ingen grunn til å holde seg unna debattene, det er bare å hive seg uti, sakligheten er det nå så som så med, så intet er nytt der heller... ;D
Tror ikke noen merker om du ikke har lest alle innleggene for å si det sånn.

Klart man savner de gamle og vise, de med kunnskap og livserfaring. :)
 
Topp Bunn