A
ANM
Gjest
Startet 6. venteuka på drivverket og nå har jeg i desperasjonen begynt å høre og se på vinylvideoer på Youtube! Fy faen, dette går ikke stort lenger!
Ja, jeg vet du hater vinyl Mr Parelius!Å bli desperat av å vente på vinylsnurrer, høres merkelig ut. Desperasjonen ligger vel mer i at en går til anskaffelse av slikt…
Å bli desperat av å vente på vinylsnurrer, høres merkelig ut. Desperasjonen ligger vel mer i at en går til anskaffelse av slikt…
Ser ut som du uansett krig eller ikke burde slippe slike kriser, signaturen tatt i betraktningMerkelig situasjon å havne i.
Har du vurdert en ADC?Ja, som sagt Youtube...
En sjøman elskar havets våg ♫♬♪♩....Redd du ikke forstår. Jeg venter på MIN nye platespiller. Hjelper ikke med saltvann og frossen torsk i badekaret når man lengter etter havet.Har du vurdert en ADC?Ja, som sagt Youtube...
En slags fix-lite, bare i tilfelle situasjonen oppstår igjen?
Michael Fremer i Analog Planet synes å være av den oppfatning at digitalisert (24/192) vinyl fungerer greit.
Nei! Altfor mye av slikt noe, og det bringer intet godt under solen; bare strid og dårlig stemning.Er det ikke fint at man kan ha personlige meninger, og egne preferanser?
Å bli desperat av å vente på vinylsnurrer, høres merkelig ut. Desperasjonen ligger vel mer i at en går til anskaffelse av slikt…
Fucksound? Har handlet hos Endpoint.Har du også handlet hos Fucksound, ANM? Velkommen i klubben!![]()
Du bør investere i noen ekstra pixler...Det her blir jo som å selge bilen sin før en har kjøpt seg en ny, for så å syte og bære seg over at en må greie seg med en slik:
Vis vedlegget 412567
mvh
Anything to oblige!Du bør investere i noen ekstra pixler...Det her blir jo som å selge bilen sin før en har kjøpt seg en ny, for så å syte og bære seg over at en må greie seg med en slik:
Vis vedlegget 412567
mvh
Jeg føler plutselig du har rett! Du er en klok mann herr doktor.ANM burde ha gått for enklere ting og ikke beveget seg utenfor kompetansesonen og inn i fortvilelsen.