Jeg ønsker dere alle en riktig God Jul!

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
1.334
Antall liker
375
Torget vurderinger
14
God jul folkens.

TAF
 

nuforce

Fersking
Ble medlem
25.11.2009
Innlegg
4
Antall liker
0
Høvdingen skrev:
Jeg ønsker dere alle en riktig god jul, og håper dere alle får en trivelig juleferie.

Selv har jeg tenkt til å kose meg med god mat og drikke, og forhåpentligvis tilbringe en del timer foran nye og spennende høyttalere.

Mvh
Thomas
"Høvdingen"
 
G

Gjestemedlem

Gjest
God jul alle!

Pinnekjøtt og juleøl er konsumert, og nå er det å sitte litt i sofaen og spise nøtter, fikener og dadler.

Litt musikk hører med:

[video]ufnjnwzz82k[/video]

Ha en trivelig aften.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
En riktig god jul alle sammen.
Takk for nok et trivelig år her på sentralen.
Mvh.
Svein
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Vell overstått/overlevd jul alle sammen! Da var det dessverre/endelig over for denne gang (stryk det altertivet som ikke passer). Barna har fått tid til å ødelegge halvparten av lekene de har fått, og den flasken med Single Malt som svigerfar bidro med er på sin siste slump. Kjerringa er glad for at vi endelig må innfinne oss på kontoret igjen, slik at de får litt fred og ro fra den til enhver tid tilstedeværende spillingen av musikk som gjør dem gærne.

Og vi gamle/halvgamle og tildels ungdommelige gutta har magen full av lam, svinekjøtt, rosenkål og torsk. Det siste erstattet av breiflabb i mitt tilfelle. Skjønner ikke helt det der med juletorsken når det finnes så mye mer eksklusive og strengt tatt bedre fiskearter til høytidsfeiring som breiflabb, og etter min gane lysing også. Nu vel, torsk er flott mat det også, men ikke så høyttidsstemt som de litt mer eksklusive fiskeartene. Merkelig hvordan det som var dyremat og ufisk for 30 år siden i dag er de største delikatesser. Noe som passer meg utmerket. ;D

Da passer det å avslutte den musikalske delen av julen med Gjestemedlems glimrende link til Helga natt med Skandinavias store tenor Jussi Björling. Takk for den, for det er en sang som av en eller annen mystisk grunn har gått meg hus forbi denne julen.

Så nå er det bare å ønske godt nyttår som gjenstår, men det blir vel i en annen tråd...
 
Topp Bunn