Jeff Beck-- Live at Ronnie Scott`s

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Hei

Er der noen som har denne plata og har problemer med den. Jeg har kjøpt den to ganger og der er så utrolig mye overflatestøy og knittring + at den ene plata buler. Platene er kjøpt i to forskjellige butikker med to måneders mellomrom.

Videre har jeg prøvd begge platene med tre forskjellige grammafoner med tre forskjellige pickuper,med samme resultat.
Masse støy og knittring.

Vedlegg

N

nb

Gjest
mana skrev:
Hei

Er der noen som har denne plata og har problemer med den. Jeg har kjøpt den to ganger og der er så utrolig mye overflatestøy og knittring + at den ene plata buler. Platene er kjøpt i to forskjellige butikker med to måneders mellomrom.

Videre har jeg prøvd begge platene med tre forskjellige grammafoner med tre forskjellige pickuper,med samme resultat.
Masse støy og knittring.
Har den på BluRay, og må si at problemene du beskriver er helt ukjente for meg ;)

rolfb*123

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.08.2008
Antall liker
577
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Jeg har vinyl, og den fungerer perfekt ;ingen knitring og hvis den buler fikser jo vakum på PD 350`n min det ;D

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.346
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Trist med ikkefungerende vinyl, mana.
Men hvorfor kjøpte du to, og atpåtil på forskjellige steder?
Hadde det ikke vært en ide å konfrontere første butikk med dette for å få ny plate?

Mvh
Rolf

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Jeg kjøpte en først og leverte den tilbake og fikk penga igjen da de ikke hadde fler igjen. Plata ble avspillt i butikken med samme resultat,masse knittring og overflatestøy. Har kikket i rillene med 45x forstørring og alt ser fint ut.Kom over plata i en annen butikk i en annen by og den har eksakt samme problem.
Der må da være forskjell på opplagene som er blitt presset.

mvh

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg mener å huske at vinylen også er utgitt på Eagle Vision (ikke akkurat vinyleksperter..). Men, pressingen er vel uansett i hendene på et helt vanlig presseri.

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
6
Mye overflatestøy på mitt eksemplar også!

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.565
nb skrev:
Har den på BluRay, og må si at problemene du beskriver er helt ukjente for meg ;)
;) Samme her, og bildekvaliteten er bedre også! ;D

Topp Bunn