Jbl studio 590

L_I_

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2017
Innlegg
136
Antall liker
202
Torget vurderinger
2
Kult! Var litt nysgjerrige på disse en gang, pga det store hornet i toppen (nå har jeg ikke plass) Låter bra, altså?
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Var det de som lå ute til salgs i Vestfold nå? Vurderte dem halvveis selv, har inntrykk av at de er bedre enn Klipsch RF fra samme periode iallfall. :)
 

Pål gundersen

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2020
Innlegg
1.917
Antall liker
2.495
Sted
Østfold
Torget vurderinger
7
Hadde jo egentlig bestemt meg for polkene (r700) men så fikk jeg se disse her på finn og likte designet mye mer enn polkene samtidig som det var ett «horn». Så tok en rå tjangse og kjøpte av ham i Vestfold. Spenningen var stor når jeg satt på rotelen/e. Har nå sittet i to timer og spillt og må si at disse her er virkelig en høytaler som jeg liker godt. Ganske kul,stram fin bass og toppen/diskanten er veldig behagelig men samtidig livlig. Faktisk så kan jeg selv si at jeg liker disse bedre enn la scalaene. Sikkert som å banne i kjærka men det blåser jeg i. Ligger ett par til i sorte på finn. Løp å kjøp.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Det andre paret er i Mosjøen ser jeg, så får håpe noen der oppe omkring får glede av dem. Men denne serien fra JBL har egentlig alltid fått gode omtaler overalt som jeg har sett.
 

Pål gundersen

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2020
Innlegg
1.917
Antall liker
2.495
Sted
Østfold
Torget vurderinger
7
Og de virker lette å plassere. Første forsøk så var det omtrent i box. Vokaler/stemme rett frem og mitt i fleisen.
 
Topp Bunn