Jazz Samba utgaver

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
512
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei,

Jeg skal kjøpe et eks av denne platen som dåpsgave. Siden det er en mulighet for at barnet en gang blir audiofil, vil jeg gjerne ha en god reissue. Behøver ikke å være half speed mastered 45 rpm osv, men skal være bra.
Hvis noen har erfaring med vinylutgivelser av denne plata, mottas tips med takk.

Asbjørn

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
17.175
Torget vurderinger
2
Regner med at det er denne du tenker på?

Det er fort gjort å nevne Verve Acoustic Sounds Serien utgaven, har ikke satt meg ned og gjort noen voldsomme sammenligninger med andre men denne låter veldig bra synes jeg.

Ser at iMusic også har en..

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Antall liker
31.337
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Alle de andre hos iMusic er fra Waxtime , Waxrime in Color eller ukjent label, og det er bare å
styre unna disse CD/MP3 kopiplatene. Eneste å gå etter, sevom den er dyr er Verve originalen
eller Acoustic Sounds serie/Verve.

Hønndjevelen

Æresmedlem
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
15.755
Sted
Oslo
Alle de andre hos iMusic er fra Waxtime , Waxrime in Color eller ukjent label, og det er bare å
styre unna disse CD/MP3 kopiplatene. Eneste å gå etter, sevom den er dyr er Verve originalen
eller Acoustic Sounds serie/Verve.
Jeg gir faen i 45 rpm digitalt mixa vinyl.
Heller en 60talls original 33rpm som aldri har sett et digitalt mixebord og en 45% whisky i glasset

nils valla

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.07.2012
Antall liker
330
Findes også en "Jazz Samba encore" med Stan Getz, Luiz Bonfa with Maria Toledo (Verwe. Acoustic sound series)
Fik den netop ind ad døren igår. En selvfølge at lyden er helt i top

Topp Bunn