- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.552
Dette var bra. Kun hørt deler av dette som er gitt på en enkel cd, og er tilgjengelig å streame.John Patitucci, Chris Potter og Brian Blade Live in Genova Juli 2021. Halvannen time med kanonmusikk fra nydelige musikere.
Vis vedlegget 1158350
Ja den er skikkelig bra, tror den er gitt ut på en CD i Japan, Edition har også gitt den ut digitalt, er det den du har hørt?Dette var bra. Kun hørt deler av dette som er gitt på en enkel cd, og er tilgjengelig å streame.
Ja hørte gjennom den på Qobuz, også meget bra live lyd på denne.Ja den er skikkelig bra, tror den er gitt ut på en CD i Japan, Edition har også gitt den ut digitalt, er det den du har hørt?
![]()
John Patitucci | Live in Italy - Edition Records
editionrecords.com
Ja kanonlyd, tapen er noe av det absolutt beste jeg har i hyllene. Den CD`en hos Edition, var den til salgs noengang? Jeg vet at den var en del av en pakke hvis du forhåndsbestilte den siste studio plata deres fra Edition men så den aldri til salgs alene, mulig jeg tar feil her...Ja hørte gjennom den på Qobuz, også meget bra live lyd på denne.
Ser cden nå er utsolgt hos Edison, må si jeg ikke forstår meg ikke på dagens business modell med at mye gis ut i små opplag samtidig som man klager på lavt salg av musikk generelt? Er så og si kurert for FOMO, og det er nok å bruke penger på som i ikke er OOP.
Mener jeg så den til £10.90 sist uke, men i dag så var den utsolgt. Skulle sjekke om jeg fant den i en vanlig butikk før jeg vurderte å kjøpe en enkel cd, da frakt, moms og gebyrer vel koster dobbelt av cd prisen.Ja kanonlyd, tapen er noe av det absolutt beste jeg har i hyllene. Den CD`en hos Edition, var den til salgs noengang? Jeg vet at den var en del av en pakke hvis du forhåndsbestilte den siste studio plata deres fra Edition men så den aldri til salgs alene, mulig jeg tar feil her...
Ligger noen japanske på discogs men de koster mer..Mener jeg så den til £10.90 sist uke, men i dag så var den utsolgt. Skulle sjekke om jeg fant den i en vanlig butikk før jeg vurderte å kjøpe en enkel cd, da frakt, moms og gebyrer vel koster dobbelt av cd prisen.