Paul Chambers - Whims Of Chambers
vinyl
vinyl
Vedlegg
-
128.1 KB Visninger: 271
|
TTmania skrev:Sludder ;D ;D ;D
eddie1 skrev:Akkurat nå hører jeg på min storebror Terje Lie med Urban Vacation produsert av Jeff Lorber og Jimmy Haslipvet ikke om det er helt min stil men stolt av brodern
![]()
Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
du super vel ikke SM eller båtpuss blant kjennerelars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???![]()
Lagavulin ;D65finger skrev:du super vel ikke SM eller båtpuss blant kjennerelars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???![]()
her i huset går det i årgangsrom som seg se og bør
Vet jo egentlig det da, men var oppe før 5 i dag og da kommer kvelden raskt vettu ;Dlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???![]()
;DTTmania skrev:Vet jo egentlig det da, men var oppe før 5 i dag og da kommer kvelden raskt vettu ;Dlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???![]()