Vet ikke om jeg har mer peiling enn deg men jeg har noen DP (samt andre..) både på F.M og på japanske pressinger, har også alle Harvest UK og Purple UK records utgivelsene. Først og fremst så har jeg blitt veldig skuffet av F.M. utgivelsene, ikke så mye grunnet lyden med at de veldig ofte skjemmes av knittring og skraping, ulyder som ikke forsvinner med vasking men er i selve pressingen. Fireball og In rock på F.M. gidder jeg ikke å spille. De nyere Japanske låter komprimert synes jeg, de blir litt slitsomme i lengden, fattige i bassen og litt pistrete oppover. Jeg har selvfølgelig ikke hørt alt så dette blir generelt. Eldre pressinger fra Japan derimot kan være veldig bra, disse låter ofte organisk, rent og med flott dynamik. Men skal du ha DP med best mulig lyd så vil jeg si sånn generelt at det beste er å finne pressingene på Harvest UK og Purple records UK, DP solgte jo rimelig bra så de bør være enkle å finne på brukten. Et annet tips kan være Machine Head fra Rhino og Made In Japan på DCC (denne må du nok lete etter...og betale litt for...) disse låter meget bra. Når det gjelder selve vinylkvaliteten og pressingen så er alltid de Japanske der oppe blant det beste.