|
Så koselig såbambadoo skrev:Men det var vel morsomt?![]()
hva er dette Jan ?JanR skrev:Hatt besøk i eftan, og han hadde med seg den her tassen 8)
![]()
/jan
rørlig's siste innkjøp, en artig liten 2A3 amp. Likte'n jegjokris skrev:hva er dette Jan ?JanR skrev:Hatt besøk i eftan, og han hadde med seg den her tassen 8)
![]()
/jan
mvh
j
6SL7 av alle tingNEVATON skrev:6sn7 som driver triodene?![]()
En fin DIY amp som han fikk for en fair prisMilenko skrev:Som sagt tidligere, altid mye morsomt innom anlegget ditt
Tøff amp, digger old school look![]()
Syns den klarer seg bra jeg.mesut skrev:artig sak det der, rørlig.
driver den forte'ne på en grei måte?
og, bra at svampen er frisk og på vei hjem til gamlefar. 8)
Den drev iaf hønna så det monnetmesut skrev:artig sak det der, rørlig.
driver den forte'ne på en grei måte?
og, bra at svampen er frisk og på vei hjem til gamlefar. 8)
Ligeså, kjempehyggeligrørlig skrev:Takk for gjestfriheten og selskapet Jan. Og hjelp med ampsjekk.
Godt å få lufta amper og ører litt igjen.
Og så måtte jo DIY2A3 få godkjenning av 2a3 nissen sjøl. ;D
Som sagt "testet" 3stk 2A3 amper, og JanOlav var så vidt innom, mens vi ennå bodde i leiligheten, med en Opera 2A3. Så nesten 4HEL skrev:Det var der den havnet. Var litt på lurern med Toonz om å teste den selv. Byggekvaliteten ser meget bra ut. Du har vel testet Trafomatic også Jan. Hvordan vil du karakterisere de 3 i forhold til hverandre?
rørlig har Forte II ja.HEL skrev:Moro. Og rørlig har Forte??
Han Klipsch sjøl sa vel en gang at det alle trenger er et par gode watt ;D
PS! Tec7Bare si ifra hvis du trenger noe, vi kaster stadig produkter som har gått ut på dato, og som kan brukes på egen risiko
![]()
og det går ofte bra.
Sier tusen takk for det. Skal få rotet meg ned i kjelleren etterhvertHEL skrev:Hvis du sjekker speccer på oljen så sjekker jeg videre
Når det gjelder halvbrukte teknisk kjemiske / limprodukter etc så driver vi og rydder i gammelt ræl akkurat nå. Det går vel 4-5 paller på dynga. En del er sånn passe brukbart men ikke egnet som demoprodukter for selgerne våre. Det beste er om du kommer innover / alternativt skriver en ønskeliste til meg så kan jeg plukke og ta med hjem til Vestby. Katalogen finner du her www.relekta.no og her www.novatech.as
Hvis det er lov å være litt frekk, så må du gjerne hive på en boks eller to til når sendingen går til JanR, så jeg kan få feste litt ting og tang også.HEL skrev:PS! Tec7Bare si ifra hvis du trenger noe, vi kaster stadig produkter som har gått ut på dato, og som kan brukes på egen risiko
![]()
og det går ofte bra.
Ikke helt borte hos rep-kællen, må jeg innrømme.HEL skrev:Låt den bra på Lowther?
Kongemaskinisten skrev:Nå vet jeg endelig hvorfor det til tider er så mye øl prat og skåling på chatten ;D
J.J skrev:Jævla tjuvradd .... stæla sånn a gitt ;D
Ærlige tjuvradder er det ikke så mange av, så det er best å ta vare på dem vi har.JanR skrev:J.J skrev:Jævla tjuvradd .... stæla sånn a gitt ;D![]()
En ærlig en om ikke annet
Likte det bildet.
/jan
Hehe ikke sant.Dazed skrev:Ærlige tjuvradder er det ikke så mange av, så det er best å ta vare på dem vi har.JanR skrev:J.J skrev:Jævla tjuvradd .... stæla sånn a gitt ;D![]()
En ærlig en om ikke annet
Likte det bildet.
/janTakk for "gildt samvær" og glimrende servering av både fast og flytende føde i går, Jan!
Hvorfor ikke? We'll get back to it!JanR skrev:Hehe ikke sant.
Ligeså, kjempehyggelig at du og de andre gutta kom
Neste gang hos deg ?
/jan