K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Plutoniumsfett!!
|
Hehe håper ikke det.Canales skrev:du kommer iaff ikke til å mangle rack-plass med det første.
funker "bass-vingene" på racket omtrent sånn som altecene gjorde i sin tid?
Hehe jeg får vel bare holde utBHO skrev:Ja nå har du litt å slite med.
Jeg får logge av, og fyke til fjells ;D
Tilbake i Norge i morgenJanR skrev:
Du får svinge innom på en kaffe hvis du har tid65finger skrev:Tilbake i Norge i morgenJanR skrev:
Perforert så det holderBHO skrev:Riktig, den spiller godt den der.
One of a kind, med treplanke i front og det hele. ;D
Kl.A er veien, iaf når det gjelder transistor, imho. Iaf på hjørneskapBHO skrev:Jepp, den blir god og varm. 8)
Klasse A skal føles også.
Liker seg godt på K-hønn den der.
Spooky. 8)JanR skrev:Til og med rozzy likte den (første gangen jeg hadde MI kl.a amp på besøk) og det sier jo litt 8)
/jan
Litt kult at racket som skulle ha så mye plass at det skulle være rikelig i all overskuelig fremtid allerede er så fullt at det bare er vinyl i én av fire platehyller. ;DJanR skrev:Plage dere med noen til så skal jeg gi meg.
Første som slo meg ogsåBHO skrev:Spooky. 8)JanR skrev:Til og med rozzy likte den (første gangen jeg hadde MI kl.a amp på besøk) og det sier jo litt 8)
/jan
Hysj, TTT.Dazed skrev:Litt kult at racket som skulle ha så mye plass at det skulle være rikelig i all overskuelig fremtid allerede er så fullt at det bare er vinyl i én av fire platehyller. ;DJanR skrev:Plage dere med noen til så skal jeg gi meg.
Skjer neppe.pengesluk skrev:Skulle ikke forundre meg om du ser lyset en vakker dag! Før stæren tar deg....
Etter 30 min så er jeg vel ikke akkurat overimponert, men det funker. Skal gi det tid.pengesluk skrev:Morsomt å se hvordan dere "flaskepellere" oppdager transistorer etter hvert - akkurat som om dere ikke har bladd om kalenderen siden '67...
Det har dere vel kanskje ikke heller, når jeg tenker meg om.. ;D ;D
Jaja, velkommen etter!
;Dpengesluk skrev:Øssfollinger er veldig impulsive, bare de får en 20-30 år på seg![]()
![]()
Jeg må nok det.pengesluk skrev:Fortsetter det slik blir vi de reineste helsefanatikere!! Kommer du til byen snart??
;D ;DRoDa skrev:Hehe, aldri en kjedelig dag i JanR's tråd 8) 8)
Før du vet ordet av det går både JanR og rolfozzy rundt i kjoler og nynner på "I want to break free" mens transistortonene triller ut av horna.....
![]()
;D ;D ;D
Hørt rykter om det japengesluk skrev:Det låtærn'te så ille gæli, se....
Sorry..... søten :-*pengesluk skrev:RoDa: Det imaginære bilde av Øssy og Rozzy i knekort kunne du spart oss for - nå blir jeg liggende kvalm i tre dager!
Hehehe ikke sant.pengesluk skrev:Trore ikke det er MULIG å finne tre så til de grader lite egnete transetryner som dette..??
så det er dette dere bedriver tiden med i øssfolds dype (og tydeligvis ) skumle skogerRoDa skrev:Sorry..... søten :-*pengesluk skrev:RoDa: Det imaginære bilde av Øssy og Rozzy i knekort kunne du spart oss for - nå blir jeg liggende kvalm i tre dager!
8ohm vil jeg tro.pengesluk skrev:Nei. de skal normalt ikke det. Hvilken impedans er det på basselementet du bruker de på?
Be afraid, be very afraid !jokris skrev:så det er dette dere bedriver tiden med i øssfolds dype (og tydeligvis ) skumle skogerRoDa skrev:Sorry..... søten :-*pengesluk skrev:RoDa: Det imaginære bilde av Øssy og Rozzy i knekort kunne du spart oss for - nå blir jeg liggende kvalm i tre dager!![]()
![]()
![]()
JanR skrev:8ohm vil jeg tro.pengesluk skrev:Nei. de skal normalt ikke det. Hvilken impedans er det på basselementet du bruker de på?
Kanskje det er øra som justerer seg
Hos birger funka det best med l-pad på rundt kl.9. Her begynte jeg på kl.12 og jobber meg nedover.
Er vel på rundt kl.10-10.30 nå.
/jan