|
Vil gi den noen dagerjokris skrev:høyst interesant, ikke vær sky for å poste inntrykkene, jeg synes dette er svært interesant ;D ;D
Se her ja ... den var ny ..........................JanR skrev:Kanskje man kan få lurt Jan Rob på en liten lytt før vi turer avgårde innover ?
/jan
Dem er både blanke og av treverkjan#jan skrev:Se her ja ... den var ny ..........................JanR skrev:Kanskje man kan få lurt Jan Rob på en liten lytt før vi turer avgårde innover ?
/jan
Tror dem frontene til Le er blanke nok .. dessuten så er dem ikke av treverk.. derav ingen unnskyldning for båtpuss ;D ;D
En Jan er en Jan!jan#jan skrev:Regner med at det ikke var denne Jan du mente![]()
Den var ny, og skal ikke bruke mere tid på denDazed skrev:
Det holder såvidt - men det får gå for denne gang ...JanR skrev:Kun på "the roundhouse tapes", og den er jævlig bra
Vinyl selvsagt.
/jan
Jobber så svetten spruter....NOT.pengesluk skrev:Si meg - jobber dere to sløfokker aldri? ::
![]()
Har kjøpestopp på musikk nå om dagen, desverre.jan#jan skrev:Det holder såvidt - men det får gå for denne gang ...JanR skrev:Kun på "the roundhouse tapes", og den er jævlig bra
Vinyl selvsagt.
/jan
Kjører en liten runde her med litt av det eldre for tia .....
NOPE ... Norge er ikke skapt for å arbeide i ............... ;D ;D KØDDA.pengesluk skrev:Si meg - jobber dere to sløfokker aldri? ::
![]()
Fiftypercenters can't shop with forklifts..JanR skrev:Har kjøpestopp på musikk nå om dagen, desverre.jan#jan skrev:Det holder såvidt - men det får gå for denne gang ...JanR skrev:Kun på "the roundhouse tapes", og den er jævlig bra
Vinyl selvsagt.
/jan
Men neste ut, etterhvert iaf, er alt det "gamle" med Opeth og ett par PT skiver som jeg bare MÅ ha
/jan
;D ;Dpengesluk skrev:Ach so - det forklarer hvorfor JEG må jobbe 150% ;D ;D Fair enough.
Ja .. en lager ris til egen bak ....pengesluk skrev:Ach so - det forklarer hvorfor JEG må jobbe 150% ;D ;D Fair enough.
Nuff saidpengesluk skrev:Fiftypercenters can't shop with forklifts..JanR skrev:Har kjøpestopp på musikk nå om dagen, desverre.jan#jan skrev:Det holder såvidt - men det får gå for denne gang ...JanR skrev:Kun på "the roundhouse tapes", og den er jævlig bra
Vinyl selvsagt.
/jan
Men neste ut, etterhvert iaf, er alt det "gamle" med Opeth og ett par PT skiver som jeg bare MÅ ha
/jan
But i can drive ;Dpengesluk skrev:Fiftypercenters can't shop with forklifts..
Røyker drekker, puler, livet er godtpengesluk skrev:Slutt med den fæle røykinga, Jan - koster millioner! Kutt ut all whisky og det der rør-tullet som stadig går i stykker. Kjøp transe så kan du handle mye mer musikk!
Hmm.JanR skrev:Får vel finne fram hammer - sag og begynne å jobbe litt på si
/jan
He he......om JanR tar jobben blir det vel nærmest en låvedør, så store hønnkonstruksjoner kan passere. ;DDazed skrev:Hmm.JanR skrev:Får vel finne fram hammer - sag og begynne å jobbe litt på si
/jan
Jeg skulle ha satt inn ny utgangsdør hjemme.![]()
;D ;D ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Radarpar-sløfokkene Jan + Jan tar seg ekstrajobb for å dekke opp underskuddet på maltwhisky-handelsbalansen:
Hehehe knallbra.pengesluk skrev:Radarpar-sløfokkene Jan + Jan tar seg ekstrajobb for å dekke opp underskuddet på maltwhisky-handelsbalansen:
![]()
jan#jan skrev:;D ;D ;D ;D ;D
Det var noen som prøvde seg med bare 6 flasker ... vet ikke om det lønte seg ... 8)
BHO skrev:He he......om JanR tar jobben blir det vel nærmest en låvedør, så store hønnkonstruksjoner kan passere. ;DDazed skrev:Hmm.JanR skrev:Får vel finne fram hammer - sag og begynne å jobbe litt på si
/jan
Jeg skulle ha satt inn ny utgangsdør hjemme.![]()
God ide, hvorfor har ikke jeg tenkt på det ;Dpengesluk skrev:Er det ikke bare å hengsle veggen da? Kan da ikke være SÅ vanskelig!
pengesluk skrev:Erfaring, min gode mann! Erfaring! Kommer med åra.... Og er man gal så er man gal!
Var hjemme hos en kompis i går; han elsker gamle bygningsdetaljer såsom dører, vinduer etc. og hele huset hans er fullt av dette.
Nå hadde han byttet inngangsdøra med en sprukken vindskjeiv gammel sak, og for å holde kulda ute kjøpt en glassdør til 10.000,- og montert i egen ramme på innsiden - slik at kulda stopper men han fortsatt kan SE den gamle døra!! Skreddersydd dør HELT i glass! Sånt liker vi - ta den helt ut!
Hehe herlig.pengesluk skrev:Ja, det var en tøff opplevelse - huset er fra '61 og ser 50 år eldre ut inne, et herlig kråkeslott.
Spennendepengesluk skrev:Og gutten har grei hifi og FLUST med vinyl også!
Har jobbet litt i dagjan#jan skrev:God helg til alle her ja ... vært på skole idag ;D så nå er det helg ....![]()