Hør hør ;DJanR skrev:Vel, 3 bursdager på kjappen med påfølgende selskap for hu minste og JC.
Hus og hjem krever sitt innimellom, hanglet litt i det siste. I det hele tatt.
Godt det er helg snart, for da skal jeg fader ikke gjøre mest vet jeg
/jan
Hør hør ;DJanR skrev:Vel, 3 bursdager på kjappen med påfølgende selskap for hu minste og JC.
/jan
3 bursdager = slitsomtJanR skrev:Vel, 3 bursdager på kjappen med påfølgende selskap for hu minste og JC.
/jan
Milenko skrev:Hør hør ;DJanR skrev:Vel, 3 bursdager på kjappen med påfølgende selskap for hu minste og JC.
/jan
Syns jeg ogsåjokris skrev:vel fortjent ;D
Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Lime .... 5 stykk per flaske ;D
Isbiter ... MASSE
Ca 50/50 med Bacardi og Schweppes
Legg gjerne alt i frysern ... bacardi - brus og bolle
Skvis noen lime skikkelig - la oss si 4 per flaske og en skjærer du i båter til garnityr
Noe annet sjef ?? ;D
Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Skvis noen lime skikkelig - la oss si 4 per flaske og en skjærer du i båter til garnityr
Noe annet sjef ?? ;D
Skrive ut og overlevere sjefen i huset.
Sikkert noe mere men en grei begynnelse det der hehe.
Regner med at de som kommer er minst 80% jenter - damer så....godt jeg har bunkersen å gjemme meg i, sånn i værste fall
/jan
Hehehe ikke fan. Her skal far sikle helt alene ;Djan#jan skrev:Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Noe annet sjef ?? ;D
Regner med at de som kommer er minst 80% jenter - damer så....godt jeg har bunkersen å gjemme meg i, sånn i værste fall
/jan
Såpass med damer ja ... skulle vi tatt et lite Klipsch treff den kvelden sa du ?? ;D
Det er urettfeigt ;DJanR skrev:Hehehe ikke fan. Her skal far sikle helt alene ;Djan#jan skrev:Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Noe annet sjef ?? ;D
/jan
Såpass med damer ja ... skulle vi tatt et lite Klipsch treff den kvelden sa du ?? ;D
/jan
Life sucks then you die ;Djan#jan skrev:Det er urettfeigt ;DJanR skrev:Hehehe ikke fan. Her skal far sikle helt alene ;Djan#jan skrev:Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Noe annet sjef ?? ;D
/jan
/jan
Her gir jeg deg oppskrift på en vellykket kveld (om du blander den litt stramm) ;D ;D ;D
Og så får jeg ikke komme og prøvesmake engang :![]()
![]()
;D
Det er nok ingen som skal sette meg i bånd nei .... ikke når det er snakk om SM :JanR skrev:Life sucks then you die ;Djan#jan skrev:Det er urettfeigt ;DJanR skrev:Hehehe ikke fan. Her skal far sikle helt alene ;Djan#jan skrev:Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Noe annet sjef ?? ;D
/jan
/jan
Her gir jeg deg oppskrift på en vellykket kveld (om du blander den litt stramm) ;D ;D ;D
![]()
;D
Vel, har jo alltid plass til en klipsch kæll uansett hvor fullt det er her
Får vel i så fall sette deg i bånd ???
/jan
Hehe makan til roing skal man lete lenge etter ;Djan#jan skrev:Det er nok ingen som skal sette meg i bånd nei .... ikke når det er snakk om SM :JanR skrev:Life sucks then you die ;Djan#jan skrev:Det er urettfeigt ;DJanR skrev:Hehehe ikke fan. Her skal far sikle helt alene ;Djan#jan skrev:Bare å si ifra .... Jeg har Copyright på den ..... ;DJanR skrev:Den der høres jo ut som noe til og med jeg kunne ha prøvesmaktjan#jan skrev:Kjerringer digger denne som jeg lagde sist .. frisk og fin .. og en bestemmer jo hvor sprek den skal være :;D ;D
Bacardi Lemon
Schweppes Lemon
Isbiter ... MASSE
Noe annet sjef ?? ;D
/jan
/jan
![]()
;D
Vel, har jo alltid plass til en klipsch kæll uansett hvor fullt det er her
Får vel i så fall sette deg i bånd ???
/jan
For den Bowmore ... den har jeg ikke smakt enda ......... ( rodde den bra i land .. heeh ?? ;D ;D )
Milenko skrev:Dennis Leary:
Life's gonna suck when you grow up,
when you grow up, when you grow up
it sucks pretty bad right now
Hey, if you know the words, sing along
You're gonna have to mow the lawn,
do the dishes, make your bed
You're gonna have to go to school
until you're seventeen
It's gonna seem about tree times as long as that
You might have to go to war,
shoot a gun, kill a nun
You might have to go to war
when you get out of school
Hey cheer up kids, it gets a lot worse
You're gonna have to deal with stress,
deal with stress, deal with stress
You're gonna be a giant mess
when you get back from the war
Santa Claus does not exist, and there is no Easter Bunny
You'll find out when you grow up that Big Bird isn't funny
when you grow up, when you grow up
it sucks pretty bad right now
You're gonna end up smoking crack,
on you're back, face the fact
You're gonna end up hooked on smack
and then you're gonna die
And then you're gonna die
Lurer på om Birger legger merke til om han ikke får igjen bazzampene/filtra ???Dazed skrev:Det låter veldig bra. Veldig "Klipsch" og plenty rock'n'roll!![]()
The (måle)force is strong with meCanales skrev:se her, ja.
målemafijanr strikes back
Skal vel være Tiedemanns rød vel.RoDa skrev:Hehe! Rør, horn, Petterøes og nå med målinger!!!
ØyeblikksRTAmedmusikk er kult nok, men det forteller ikke så mye om frekvensresponsen?
Velkommen i XTZ-klubben 8)
EDIT: Den "ambient" (med rombidrag) ser jo ikke hakkanes galt ut.
Fallende som mange liker og uten store humper på veien. 8)
Iofs ikke, kanskje. Men verdt å ha med seg lell.RoDa skrev:Hehe! Rør, horn, Petterøes og nå med målinger!!!
ØyeblikksRTAmedmusikk er kult nok, men det forteller ikke så mye om frekvensresponsen?
Helt korrekt, rødmix 2 på folkemunne.rørlig skrev:Skal vel være Tiedemanns rød vel.RoDa skrev:Hehe! Rør, horn, Petterøes og nå med målinger!!!
EDIT: Den "ambient" (med rombidrag) ser jo ikke hakkanes galt ut.
Fallende som mange liker og uten store humper på veien. 8)
He he, ja du kan jo håpe.JanR skrev:Lurer på om Birger legger merke til om han ikke får igjen bazzampene/filtra ???
Svinger ikke så galt her nå, i mine ører iaf.
;D ;DBHO skrev:He he, ja du kan jo håpe.JanR skrev:Lurer på om Birger legger merke til om han ikke får igjen bazzampene/filtra ???
Svinger ikke så galt her nå, i mine ører iaf.
Bare og bestille filtre det.....de koster ikke all verden, og pot har jeg.
Vil funke med andre amps, iaf sånn i første omgang.![]()
Var en tur nedom i går kveldDazed skrev:Vært på tur i "Den andre byen"? Fikk du med deg en Squeezebox hjem, da?![]()
god bedring!! sengeliggende selv grunnet for mye jobbingJanR skrev:Var en tur nedom i går kveldDazed skrev:Vært på tur i "Den andre byen"? Fikk du med deg en Squeezebox hjem, da?![]()
En meget hyggelig kveld ble det au.
Og ja, men den har defekt display ser det ut. Ser....feil valg av ord siden skjermen er SVART.
Så den er i dunken havnet.
RR.
Kommer noen ord etterhvert, er "sofaliggende" i dag, høsten er kommet
/jan
Huske på neste gang noe skal utRubyred skrev:Synd med Squeezeboxen. Burde testa den før avgang.
Syk eller??
/Rubyred
Hehe ikke sant.HCS skrev:God bedring Jan. Lille tingeling kan være koselig hun![]()
Takk for detMilenko skrev:God bedring
Håpe det gir seg snart...
Trivelig å kose seg på sofaen også, mye bra barnefilm på dvd![]()
Sånn passe i slag igjenMilenko skrev:Se der ja, kroppen i gang igjen?
God helg