Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Vi får bare be til høyere makter om at det ikke er noe galt med utstyret ditt ;)
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    2.854
    Torget vurderinger
    3
    Sånn blir det når folk kjører rundt med uorginal coil. Kan rett å slett ødelegge hele opptaket.
     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    Hos meg høres det bestemt ut som om det er tre Bosch-plugger, og en Biltema-plugg på sylinder 4. Hører det best på originale Iphone-øreplugger. Kjørte det gjennom riggen, og fikk ordnet det vekk via FIRing i AL. Glad jeg har AL XO så jeg slipper lyden av uoriginale plugger.

    Sliter dog med å få skrudd på gladpack-filteret, men det er sikkert en avkrysningsboks som har gått meg hus forbi.
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Tipper at blokkfløytemafian kommer til og ha eget bord på peppezzz i år.... :p
     
    2

    2xJ

    Gjest

    Go hælj !!!

    Rocken var ikke helt død allikevel. 2019 så har/kommer det noen tungvektere på banen igjen, det gledes med slike orkestre!!!
     
    Sist redigert av en moderator:
    2

    2xJ

    Gjest

    Deftones er og blir klassisk for min egen del.. og det er hva det her viser!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.983
    Ja, det er bare å sette seg ned å prøve og gjøre ham det etter.
    Siden du er inne på det 2xJ, så snublet jeg over denne videosnutten med Master Drummer Carey

    https://www.youtube.com/watch?v=2t1lt99CWnA

    Sjekk også ut de 2 påfølgende videosnuttene.
    Veldig moro å høre ham fortelle hvordan han har bygget opp trommesettet, hvilke stikker han bruker og hvorfor.
    Og ja, hvorfor stiller han alltid i basketball tøy? :rolleyes:
    Han virker til å være utrolig jordnær og hyggelig.
    Meget interessant å høre ham fortelle hvordan de andre gutta (gitar og bass) jobber frem riff, licks og run som han får å jobbe med.
    Og ikke minst hvordan han selv finner rom for å legge inn egne licks i Adam Jones komplekse tilnærming til musikken.
    Sistnevnte er den som bruker desidert mest tid på og perfeksjonere hvordan han vil at gitaren(e) skal lyde på en låt.
    Det er noen taktskifter som får en til å snappe etter pusten.
    Avslutningsvis bæltøft å se ham spille konsert og hvordan han kommuniserer med de andre.
    Snakk om å være våken.
    RESPEKT!
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ
    2

    2xJ

    Gjest
    Kabel og fornektningsforumet.. Der alternativ magi er og foretrekke fremfor fakta og vitenskap.
    Mye rart og lese om dagen, ikke at det blir for mye lesning, for da blir en faan i meg miljøpåvirket aka MDG syndromet.
    Dette forumet er på vei utfor en bakke som kun kan reddes av endt alderdom.
    Lykke til med den nye generasjonen som ikke står klar til og ta kabelenden og forsette på en ny vei...

    Men det er noen som gjør fremskritt for det.. og det er alltid meningsfylt og lære litt (av det enn kan forstå).
    Jeg tror jaggu at disse EDB maskinene og han Jimmy Internett er kommet for og bli !!
    Takk til han som oppgraderte min Commondore 64 idag !! Tusen takk (du vet hvem du er!!) ;)

    Ryktene skal allerede ha det til at tromme/fløytelydene som har vært en farsot igjennom hele året her inne!!!! Kanskje ikke høres videre bra ut, pga av at AL er satt opp feil... :rolleyes:

    WTFC !!!!!!!!!!!!! ;)
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Må si at jeg blir mer og mer imponert over detaljene som er på denne skiva.. noen som hører en ølkork på albumet ?
    Hvilken låt som jeg liker best.. endrer seg.. og det er et godt tegn for min del...

     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    Hørte opptil flere ølkorker når jeg hørte den på fredag ettermiddag. Lydene var ikke det i bilen på vei til jobb i dag, men i bilen har jeg Hondas standard-anlegg; hjemme er det AL-oppsett som snart skal buffer-optimaliseres to the extreme :)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.606
    Antall liker
    14.534
    Sted
    Langesund
    Kabel og fornektningsforumet.. Der alternativ magi er og foretrekke fremfor fakta og vitenskap.
    Mye rart og lese om dagen, ikke at det blir for mye lesning, for da blir en faan i meg miljøpåvirket aka MDG syndromet.
    Dette forumet er på vei utfor en bakke som kun kan reddes av endt alderdom.
    Lykke til med den nye generasjonen som ikke står klar til og ta kabelenden og forsette på en ny vei...

    Men det er noen som gjør fremskritt for det.. og det er alltid meningsfylt og lære litt (av det enn kan forstå).
    Jeg tror jaggu at disse EDB maskinene og han Jimmy Internett er kommet for og bli !!
    Takk til han som oppgraderte min Commondore 64 idag !! Tusen takk (du vet hvem du er!!) ;)

    Ryktene skal allerede ha det til at tromme/fløytelydene som har vært en farsot igjennom hele året her inne!!!! Kanskje ikke høres videre bra ut, pga av at AL er satt opp feil... :rolleyes:

    WTFC !!!!!!!!!!!!! ;)
    He-he, den var til meg tror jeg, det er greit. Tromme/fløytelydene har jeg vel ikke snakket så mye om, bare det mystiske som skjer innimellom. Kan berolige deg med at det ikke har noe med at AL er satt opp feil, det er bare noe som er på opptaket på det ene trommekuttet.
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Kabel og fornektningsforumet.. Der alternativ magi er og foretrekke fremfor fakta og vitenskap.
    Mye rart og lese om dagen, ikke at det blir for mye lesning, for da blir en faan i meg miljøpåvirket aka MDG syndromet.
    Dette forumet er på vei utfor en bakke som kun kan reddes av endt alderdom.
    Lykke til med den nye generasjonen som ikke står klar til og ta kabelenden og forsette på en ny vei...

    Men det er noen som gjør fremskritt for det.. og det er alltid meningsfylt og lære litt (av det enn kan forstå).
    Jeg tror jaggu at disse EDB maskinene og han Jimmy Internett er kommet for og bli !!
    Takk til han som oppgraderte min Commondore 64 idag !! Tusen takk (du vet hvem du er!!) ;)

    Ryktene skal allerede ha det til at tromme/fløytelydene som har vært en farsot igjennom hele året her inne!!!! Kanskje ikke høres videre bra ut, pga av at AL er satt opp feil... :rolleyes:

    WTFC !!!!!!!!!!!!! ;)
    pst. Du har blitt lurt. Commodore 64 oppgraderes ikke.
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Et nytt album hadde også gjort seg etterhvert!
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ
    2

    2xJ

    Gjest
    Det kan det fort bli!! Men jeg tror gutta har endel og melde enda.. noe sier meg at "make Amrika great" igjen" er bensin på bålet for dem...
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Definitivt! Skal ikke se bort fra at det var gnisten som skulle til.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn