Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.813
    Torget vurderinger
    23
    Ramløsa og druer er frokosten her, blir litt Heavy lunsj senere, best å ha tom krås!!
     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    17 minusgrader??? Du må komme deg over til den ordentlige vestbredden - her wr det stort sett 9 grder året rundt . (Og Angus til selvplukk langs turstien... 8))
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Dette med Angus er bare noe du skryter av..... :p Du har en meget bra premiert soffahund med et enormt jaktgemytt, sist jeg så den var den på sporet..... på gamle Figgjobanen ;) Og jeg vet du har hatt en nær Angus opplevelse og da ville du ikke annet enn og klappe på den.... :cool:

    Angus = Mat
    Hund = klappeemne

    :p

    Ellers en fin dag her.. sittet oppe halve natta og droddlet HT med en av sentralens sluggere ;)
    Nå skal jeg til EU og hamstre Kaffe og Ramløsa :rolleyes:
     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    Kjør forsiktig - begrens raggingen

    Ramløsa - yeah right...8)
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.352
    Antall liker
    5.457
    Sted
    Moss
    Er du kommet over Ramløsa-kjøret? :)

    - Jögge ligger på akuten med tre brutna revben.
    - Nehä?! Varför?!
    - Han högriskraggade på Candy, duvet hon som är ihop med den tatuerade MC-snubben.
    - Åfan, hade ändå vart värt ett par revben att få ligga med henneSvimma rakt nu grabbar
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Nope....... ikke kommet over det enda... var i EU sist lørdag og fikk bunkret litt ..... :rolleyes:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Her på Vestlandet har vi friskt vann i en kran på kjøkkenet som er helt kult å drikke. Vi drar ikke over bekken eller grensen etter vann. ;)
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Igrunn så er jeg helt enig bælbua ... men jeg har brønnvann som smager høgg :mad: (er kresen) derfor blir det litt vann når jeg først er i EU for og spare det jeg kan spare.... øl flæsk og porr :rolleyes:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Igrunn så er jeg helt enig bælbua ... men jeg har brønnvann som smager høgg :mad: (er kresen) derfor blir det litt vann når jeg først er i EU for og spare det jeg kan spare.... øl flæsk og porr :rolleyes:
    Men da har du min fulle forståelse. Vannet i Roma var også drikkenes, men likevel hadde jeg flaskevann i kjøleskapet da jeg bodde i Olgiata rett og slett fordi smaken var så flat på det kalka romervannet.

    Betaler du fortsatt for porr? Må være grensefolkets livsstil, det. ;)
     
    Sist redigert:
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Haha.... du la til den etter jeg trøkka liker ja :cool: ff........ :mad::rolleyes:


    Er vel bare utrykket som er så........... kjøpte faan i meg ikke øl engang :confused:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Beklager den, det var bare noe som plutselig slo meg. ;)
    Sålenge du har flesk og läsk i kjøleskapet så klarer du deg vel.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    A Perfect Circle say they'll tour in 2017 and hint at new music - TeamRock



    APC.jpg


    Noen som nå vil gjette på når et nytt TOOL album kommer?
    Jeg bare lurer på OM vi i det hele tatt kommer til og få no mer derifra.....
    Og om det kommer et album så vil jeg nå ikke bli forundret over om det blir det siste og.....
    DET er en trist tanke, men dog så er realiteten at MJK er en vinbonde, han har Puscifer som jeg vil tro at det er det som gir ham mest.. og nå sier dem at det er muligheter for at det vil komme nye takter og toner ifra APC.


    TOOL er ikke det som gir ham noe tydeligvis... selvom at det blir gjort noen konserter her og der.. "over there"
    Påstanden er at dem har nok låter til et dobbeltalbum, men sies at dem kun liker en håndfull av dem........ :confused:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.367
    Antall liker
    63.313
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje de kjenner på forventningspresset.....ikke så dumt å gi seg på topp og fokusere på sideprosjekter.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Har personlig ikke tro på nytt Tool album dessverre, litt pga han har så mange andre ting i luften! Synd, for Tool er hinsides rått! :(
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    10 000 Days er ikke og gi seg på topp.... :rolleyes:
    Da må dem legge lista litt høyre syntes jeg ...
    MEN det hjelper lite hva jeg mener i den sammenhengen.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    10'000 Days er ett rått album..! Men Lateralus har nok en høyere stjerne hjå meg! :cool:

    Skal sjekke ut Puscifer! Det er nytt for meg! :)
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Godt at vi har forskjellig album som vi liker .. hos meg så er det Ænima som er det store, med Undertow på solid annen eller delt første om så er :rolleyes:
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Godt at vi har forskjellig album som vi liker .. hos meg så er det Ænima som er det store, med Undertow på solid annen eller delt første om så er :rolleyes:
    Just presis!

    Er også i tvil ang. nytt album. Fett hvis det kommer noe, men utrolig kjipt hvis det ikke skulle være bra.

    Tool's videoer er noe for seg selv. Da undertow kom gikk det fremdeles i Beavis & Butthead og Headbanger's Ball på MTV, og jeg husker Sober-videoen ga litt hakeslepp. ;)
     
    Sist redigert:
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    OM ........... TOOL kommer med nytt album, så er jeg vel ikke så bekymret for selve kvaliteten, den vil være der.
    Men tror neppe vi vil høre noe "revulusjonerende". Takt og tone blir nok som vi er kjent med, altså et sted mellom Lateralus og 10 000 days.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    OM ........... TOOL kommer med nytt album, så er jeg vel ikke så bekymret for selve kvaliteten, den vil være der.
    Men tror neppe vi vil høre noe "revulusjonerende". Takt og tone blir nok som vi er kjent med, altså et sted mellom Lateralus og 10 000 days.

    ...hvilket vil være helt OK for meg. ;)
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Fantastisk musikk og video, Stinkfist var den første TOOL låta jeg hørte. Sober er min favoritt allikevel...... ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Fantastisk musikk og video, Stinkfist var den første TOOL låta jeg hørte. Sober er min favoritt allikevel...... ;)
    Vipper nok mot Sober, jeg også. Muligens fordi jeg hørte den først, og det var Underow som fikk meg hekta back in the day.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    En ting som jeg har sagt før og.... jeg er ingen lytter som MÅ ha på tekster som gir mening i musikken jeg lytter til....
    MEN Maynard sine tekster er så mange lag og har endel betraktninger som en bør ta til seg .....
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest


    En skal jo ikke kimse av en gjesteopptreden i ny og ne heller..... Vært endel av dem med RATM :cool:
     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    Bassriffet på Sober er referansekutt for "go'fot"-høyttalertesten min: den endelige høyttaler skal gjengi den med trøkk og finess.

    (Inne i JJs hode: "kan tenke med Zeppelinern til 'dakt nailer den ja...;)"
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.890
    Antall liker
    26.707
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Meget bra dette tidl Tool matrialet, som jeg heller ikke hørt så mye av:p men fint att ha det til gode:) ser att man bla får Undertow på vinyl.
    Ellers er dette ett bra spor fra The Mars Volta
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Mars Volta er bra greier, det jeg spiller mest av når jeg er lei alt annet. Det får nullstillt ganske mye. :rolleyes:
    Mye som er utfordrende og lytte til...... d e såå deiiiilig ;)
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Bassriffet på Sober er referansekutt for "go'fot"-høyttalertesten min: den endelige høyttaler skal gjengi den med trøkk og finess.

    (Inne i JJs hode: "kan tenke med Zeppelinern til 'dakt nailer den ja...;)"
    Er ikke du ute og jakter Angus ? ;)

    Zeppeliner og TOOL skal vi forbigå i stillhet.... :rolleyes:

    Men ja... når det bassriffet sitter, så smiler livet godt.... og det er jo det vi jobber for.....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn