Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    2.221
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    6
    Ah - så denne på youtube nå, tenkte jeg skulle legge den i tråden din men var for sent ute. Hva syns du?

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Rett ut, ikke så spennende ved første lytt, men gir det flere sjanser, og kanskje best når helheten er på plass. Ofte slik med A.L. at det er helheten som gir mening... men av det jeg har hørt til nå, så virker det som at ting er litt på repeat og tomgang........ :rolleyes:

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    4.913
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    43
    irriterende denne trenden med og slippe en og en låt, går igjen overalt. Ayreon handler om helhet, konseptskiver, skal ikke dissekeres. Styrer unna til hele skiva er ute.

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Vinyl er allerede bestilt, så det er uansett bare og glede seg til den kommer i postkassa (butikken), om ikke så lenge !! Så får vi se, eller høre da!!!

Han kunne med største letthet tatt en norsk versjon og historie neste gang !!! Og norske musikere, vi har plenty som kunne bidratt (og har bidratt).

:cool:

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Må si at det er det tøffeste jeg har sett idag 🤘, og på ganske lenge.. flott produksjon og alt gikk på skinner IMO !!!
    Skal sees flere ganger, og det er bare og kjøre på, for det er verdt noen kr....
    Og denne blir obligatorisk på DVD/BlueRay - sort gull osv.....

metallirus

Medlem
    Ble medlem
    19.12.2017
    Antall liker
    58
    Må si at det er det tøffeste jeg har sett idag 🤘, og på ganske lenge.. flott produksjon og alt gikk på skinner IMO !!!
    Skal sees flere ganger, og det er bare og kjøre på, for det er verdt noen kr....
    Og denne blir obligatorisk på DVD/BlueRay - sort gull osv.....
    Lørdagskvelden ble meget vellykka med Behemoth ja. Fantastisk konsert!
    Jeg var på Rockefeller når de spilte her sist, var rimelig fett det også.

Det får en til å reflektere over hva pandemien har ført til, bl.a. på konsertfronten. Heldigvis fikk jeg dempa abstinensen min med Vreid på Rockefeller i august, samt streama European metal alliance festivalen helga før. Var en rekke bra konserter der også. Et av banda var Der weg einer freihet, tysk svartmetal. Sitter i sweetspot nå og koser meg med andre skiva, Unstille. Kan anbefales 🤘

• Liker
    Reaksjoner: 2xJ

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Her er alt på sidelinjen!! Og ingenting er på topic !!! Så kjør på ....

Nei, et slikt spill er dessverre ikke her, kanskje dere får sende et eksemplar hit - så skal jeg teste 🤘 :cool:

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Kliss ny låt fra Draconian !!! I skrivende stund 15 minutter gammal på You tube 🤘

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.573
    Sted
    VestBredden
    Boblevann med Fun Light !!! sitron/lime :rolleyes:

Men ellers så spilles det over snittet mørk musikk.. En lett oppvarming til hælja !!! Og da blir bobblevann byttet ut med skåtsk ildvann 😋

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    2.221
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    6
    Har faktisk ikke bestilt Ayreon LPen enda, første gang siden 2000 jeg ikke kjøper uhørt. Hørt en den en runde via Tidal (noe som i seg selv er uhørt!), og er ikke helt overbevist. Gir den noen runder til før jeg bestemmer meg, men føler litt at historien kommer i veien for musikken denne gangen.

• Liker
    Reaksjoner: 2xJ
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn