Jakter Morel diskanter

Millmaker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
256
Antall liker
10
Torget vurderinger
1
Heisann!

Jeg er på jakt etter 2 nye diskanter. Det jeg trenger er 2 stk Morel MDT 32. Disse er vel long gone tipper jeg, men om noen vet om noen eller har noen tips, så er jeg takknemmellig for all hjelp.

Har 2 av de som er defekt, skulle gjerne skiftet de ut. Eventuelt om det finnes noen andre alternativer jeg kan bruke som passer rett inn istedenfor Morel MDT 32.
 
L

Lars.N

Gjest
Millmaker skrev:
Heisann!

Jeg er på jakt etter 2 nye diskanter. Det jeg trenger er 2 stk Morel MDT 32. Disse er vel long gone tipper jeg, men om noen vet om noen eller har noen tips, så er jeg takknemmellig for all hjelp.

Har 2 av de som er defekt, skulle gjerne skiftet de ut. Eventuelt om det finnes noen andre alternativer jeg kan bruke som passer rett inn istedenfor Morel MDT 32.
Sjekk denne ut

http://www.moreleurope.com/index.php?action=extra&extra=A_actual_program&lang=EN
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.750
Antall liker
871
Torget vurderinger
35
Millmaker skrev:
Heisann!

Jeg er på jakt etter 2 nye diskanter. Det jeg trenger er 2 stk Morel MDT 32. Disse er vel long gone tipper jeg, men om noen vet om noen eller har noen tips, så er jeg takknemmellig for all hjelp.

Har 2 av de som er defekt, skulle gjerne skiftet de ut. Eventuelt om det finnes noen andre alternativer jeg kan bruke som passer rett inn istedenfor Morel MDT 32.
vet ikke om det hjelper, men.. http://meniscusaudio.com/morel-mdt3233-voice-coil-p-1072.html

mvh
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.018
Antall liker
2.108
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Kan iallefall anbefale Meniscusaudio.
Kjemperservice de gangene jeg har handlet.

Håvard
 

Millmaker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
256
Antall liker
10
Torget vurderinger
1
Dette var jo egentlig fantastisk enkelt.

Fikk akkurat en tlf fra Strandberg i Skien. Snorre har jo deler/repsett til denne og andre Morel diskanter.

Tenkte jeg ikke på, men løsningen er jo ti minutter unna!

Fantastisk Snorre, tusen takk så langt!!
 

Millmaker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
256
Antall liker
10
Torget vurderinger
1
Uansett så er nye hentet hos Strandberg og montert, repsettet de hadde fungerte knirkefritt. Skrudde av magnetene og monterte de på nye diskanter, fungerer strålende!
 
N

nysjerrigper

Gjest
man sender ikke penger til terrorstaten Israel! :mad: :p
 

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
1.071
Antall liker
536
Sted
Jæren
Har en høyttalerdoktor som fikser alle slags elementer. Tenkte at det kanskje kunne være en løsning hvis du ikke fikk tak i nye.
 
Topp Bunn